.

Beantwoord

tussentijd internetbundel opwaarderen

  • 13 March 2014
  • 7 reacties
  • 771 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Is het mogelijk, wanneer in de loop van de maand mijn internetbundel vergruikt is om deze bundel
aan te passen zodat ik in de zelfde maand gebruik kan maken van een gunstige internetbundel?

Groet
Somme
icon

Beste antwoord door Dries 14 March 2014, 09:48

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Somme,

Dat is inderdaad een heel goed idee 🙂 Je bundel verhogen als alle MB's van je huidige bundel op zijn, zou ideaal zijn. Dat is alleen technisch niet mogelijk bij Simyo 😞 Het is ook niet bekend of dit snel toegepast gaat worden of überhaupt zou kunnen. Ik ga je idee wel op onze 'Wall of Change' hangen!

Dankjewel voor je goede idee 😃
Badge
Hallo,

Ook ik en twee collega's van mij die klant bij u zijn zien deze optie graag komen! +3 dus
Badge +8
Hoi BkjB,

Ja, jullie zijn niet de enigen.
Of het ook een mogelijkheid gaat worden, kan ik niet garanderen. Technisch zou dit een grote aanpassing vergen, en zo zitten onze bundels op dit moment niet in elkaar. Op korte termijn zie ik het niet veranderen, maar het is al goed dat jullie aangeven hoe jullie je abonnement graag zouden willen zien. :)

Groetjes,
Charlene
als dit niet mogelijk is, of gaat worden, lijkt het zo te zijn dat dan het abonnement voor mij maar erg kort zal gaan zijn
extreme kosten zit niemand op te wachten
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sjaak12,

Welkom op het Simyo Forum. Het is inmiddels mogelijk om extra MB's bij te kopen. Dit doe je via Mijn Simyo en voor €5,- ontvang je 500 MB's extra. Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean
Sean ik zou graag weten hoe ik dit dan ga doen, dit omdat op mijn simyo max 250 mb voor 7 euro gekocht kan worden, wat ik overigens pittig aan de prijs vind
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Sjaak12,

Het klopt dat je maximaal 250 MB voor 7,00 euro kan kopen. Dit is een maand geldig. De 500 MB voor 5,00 euro waar Sean naar refereert is voor klanten met een Sim Only abonnement. Om een bundel te activeren kan je hierop klikken: Prepaid internetbundels

Als je nog nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica

Reageer