Skip to main content
Beste simyo,



Nog bedankt voor het versturen van mijn gratis vervangende simkaart in mijn vorige topic. In mijn vorige topic is door een moderator een puntje van zorg bij mij binnen geschoten.



Het punt is als volgt. Ik kan namelijk niet inzien tot wanneer mijn huidige jaar abonnement loopt en wanneer ik deze moet verlengen.

Ik kan mij namelijk herinneren dat ik deze vorig jaar rond deze periode had verlengt maar ben hier niet helemaal zeker van. Ik kan verders ook niets terugvinden in mijn email. Het enige dat ik daar kan inzien dat ik op 1-6-2014 van 100 naar 100 belminuten ben gegaan.



Als ik op mijn simyo kijk staat er ook alleen maar: nog 1 jaar van nu tm ... geen einddatum dus. Nu heeft een moderator gezegd dat ik dan een maand abonnement heb maar ik weet zeker dat ik 1 jaar contract heb omdat ik heb verlengd met 1 jaar.



Kunnen jullie mij hierbij helpen? En dat er geen einddatum staat is dit een ICT fout?

Verder moet ik elke keer inloggen als ik tussen het forum en mijn simyo switch. Dit is misschien een verbeterpuntje omdat het na een aantal keer heel irritant word.



Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.



Groetjes,



Darkhunta
Hoi Darkhunta,



Graag geef ik je een reactie.



Het uitloggen is een beveiliging truck.

Ik vind het in ieder geval wel en voorkomt dat andere mensen die je pc aan zien staan snel wat veranderen aan je instellingen.

Meestal als er geen einddatum staat wil het zeggen dat het een maandelijks opzegbaar abonnement is.

Als het goed is kun je hem nu verlengen met nog een jaar. Zie je die knop niet?

De bundels kun je even goed maandelijks aanpassen dus dat is geen probleem.

Dat is het voordeel van Simyo.



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Beste,



De knop nog een jaar is al oranje en de knop 1 jaar voordeel is uitgevaagd en niet klikbaar. Word het als je een jaar abbonement neemt en daarna verlengt automatisch een per maand opzegbaar abbo?

Want ik weet toch echt zeker dat ik met een jaar heb verlengd.



Ik heb er een foto bijgezet zodat het duidelijk is wat ik bedoel.



Groetjes
Het is zoals Maikel al zei. Je kunt maandelijks opzeggen. Alleen het eerste jaar is een jaar.
Hoi darkhunta,



Leuk om te zien dat maikel.twinnie & Raytje je al hebben geholpen. Bedankt voor de hulp jongens 😃



Je hebt je reactie op twee plekken geplaatst op het forum. Ik heb je vraag hier nog beantwoord.



Zo je in het andere topic verder willen reageren als je nog vragen hebt. Zo hou je het voor ons allemaal overzichtelijk. Alvast bedankt!

Reageer