Skip to main content
Beste Simyo,



Mijn eerdere verzoek om mijn bestelde jaarabonnement te annuleren annuleer ik bij deze. Ik kies toch voor een jaarabonnement. Compliment voor Simyo 😉
Hoi KPNfreak,



Dat zou alsnog wel kunnen. Ik heb de annulering van het jaarabonnement echter wel al in orde laten maken door de technische dienst. Dat betekent dat je zelf weer een jaarabonnement kunt afsluiten. Dit zal dan per 1/3/13 in gaan.



Bedankt voor de complimenten :)



Groetjes,



Alex
Alex,



Dat zou mooi zijn (per 1-3 ingaan), maar dit wordt toch lastig. Ik kan namelijk niets aan mijn belbundel veranderen.



De internetbundel heb ik wel opgehoogd naar 500 MB per 1-03. Ik vrees dat ik pas na 01-03 iets aan mijn belbundel kan wijzigen.



Klopt het trouwens dat de internetbundel gedurende een jaarabonnement van je belbundel wel maandelijks stopgezet of verlaagd of verhoogd kan worden? Met andere woorden: je belbundel (jaar) is leidend en je internetbundel wordt als een aanvullende bundel gezien welke maandelijks zonder beperkingen kan worden aangepast of stopgezet kan worden?
Hey KPNfreak,



Jouw huidige aansluiting kun je weer aanpassen vanaf 1/3/13. Het is helaas niet mogelijk het jaarabonnement per 1/3/13 van start te laten gaan. Het jaarabonnement kan daarom op z'n vroegst per 1/4/13 van start gaan.



Je kunt je internet bundel wel maandelijks aanpassen wanneer je een jaarabonnement hebt.
Dacht ik al. Bedankt voor je reactie.

Reageer