Skip to main content
Hallo mensen van Simyo,



Ik was van plan om naar Simyo over te stappen en heb zojuis mijn simkaart geactiveerd, alleen krijg ik via mijn huidige provider een scherper aanbod.

Ik wens dus af te stappen van mijn Simyo abbonnement maar ik krijg een Error 505 als ik de opzeg pagina wil bereiken.



Mijn abbo zou pas over een aantal weken overgezet worden (ivm nummerbehoud) hier wens ik dus vanaf te zien.
Beste T1m,



Jammer om te horen dat je toch geen overstapt maakt naar Simyo. Je kan de simkaart retour sturen. Aangezien je de simkaart wel hebt geactiveerd zullen er aansluitkosten in rekening worden gebracht.



Groetjes,



Arie
Beste T1m,



Jammer om te horen dat je toch geen overstapt maakt naar Simyo. Je kan de simkaart retour sturen. Aangezien je de simkaart wel hebt geactiveerd zullen er aansluitkosten in rekening worden gebracht.



Groetjes,



Arie





Hallo Arie,



Bedankt voor je reactie! Kan jij mij ook de status vertellen van mijn opzegging aangezien ik nog steeds geen gebruik kan maken van Opzeggen abonnement in Selfservice.
Beste T1m,



Aangezien je aanvraag voor nummerbehoud was afgewezen is je abonnement nooit ingegaan. Je hoeft dus in feite niet op te zeggen. Als je de kaart gewoon retour stuurt is het hiermee afgedaan.



Groetjes,



Arie

Reageer