Skip to main content
Hoi,



Ik ga van 15okt tot 15jan naar het buitenland. 



Mijn huidige tarief is een stuk lager (circa 5-10 euro pm) dan het nieuwe tarief. Dat betekent dat ik beter mijn oude abbo kan laten doorlopen, want dat verdien ik volgend jaar wel weer terug.

De vraag is of het handig is om mijn abbo op een lager tarief in te stellen voor de tussentijd? Of is het zo dat ik hoe dan ook in januari verplicht naar dat nieuwe tarief ga? Hoelang is mijn oude tarief geldig?



Bedankt voor de hulp!
Hoi misja,



Allereerst welkom op het forum! :)



Wanneer je je bundels nu verlaagt naar onze huidige Sim Only bundels, zal het daarna niet meer mogelijk zijn om terug te wijzigen naar de bundels die je nu hebt van onze vorige propositie.

Oftewel zolang je niets wijzigt, blijf je gebruik maken van de 'oude' tarieven, wijzig je je bundels, dan kan je vanaf dat moment alleen wijzigen in onze nieuwe bundels.



Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag en anders alvast een fijne tijd in het buitenland gewenst! Waar ga je naartoe? 🙂
Bedankt voor je reactie! Ik ga nog even kijken wat handig is. Het overzicht voor het wijzigen is in ieder geval zeer duidelijk.



Ik ga naar Zuid Amerika 🙂




Ik ga naar Zuid Amerika :)




Wat leuk! Veel plezier daar gewenst.
Bedankt voor je reactie! Ik ga nog even kijken wat handig is. Het overzicht voor het wijzigen is in ieder geval zeer duidelijk.



Ik ga naar Zuid Amerika :)




Graag gedaan en veel plezier in Zuid-Amerika. Ga je rondtrekken of ga je naar een bepaald land?

Reageer