Skip to main content
Hoi,



Vanaf deze maand loop ik stage in Berlijn voor 6 maanden. Dit betekent dat ik in die tijd niet heel veel aan mijn abonnement bij simyo heb. Kan ik mijn abonnement stop zetten en na die 6 maanden gerust weer inloggen, een abonnement afsluiten en hetzelfde nummer behouden?



Groeten,

Luka
Hallo Lukadaniella,



Welkom op het Simyo Forum.



In jou geval zijn er 2 optie's welke ik graag voor jou uitleg.

Optie 1: Internet uit en de laagste belbundel. Je betaald dan nog steeds maandelijkse kosten! Je behoudt je nummer

Optie 2: Je zet je nummer over op een prepaid kaartje van Simyo en behoud dan ook je nummer.

https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-sim-only-abonnement-naar-simyo-prepaid-3330

Denk er wel aan dat je bij optie 2 1 keer per 6 maanden moet bellen om je nummer te behouden!

Je kan ook internet gebruiken, een SMS versturen of een internet bundel pakken. Dan wordt het prepaid tegoed en de houdbaarheid van je nummer met 6 maanden verlengt!



Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
Hai Lukadaniella,



Welkom op het forum van Simyo 🆒



Maikel.twinnie heeft je de juiste opties gegeven en kan er niet veel meer aan toevoegen :)



Als je voor optie twee kiest, is het ook weer mogelijk over te stappen van Prepaid naar Sim Only met behoud van je nummer.



Heb je al een keus kunnen maken?



@Maikel.twinnie; bedankt voor het duidelijke antwoord! :D



Groetjes, Angelica

Reageer