Skip to main content
Mijn broer vond het sim only wat ik aangevraagd heb ook TOP en wilde dit ook aanvragen op voor zijn werk GSM.

Nu heeft hij net z`n bedrijfsnaam omgezet en staat z`n bankrek. nog op de oude bedrijfsnaam wat er dus voor zorgde dat de incasso van 1 cnt mislukte.

Naam/nummer komen niet overeen.

Er is bij de bank wel een naamswijziging aangevraagd maar dit duurt even wat moet hij nu doen...de oude naam gebruiken en later wijzigen of kunnen jullie hier iets mee?

Die 1 cnt is ook nooit teruggestort.

Het gaat om H de Jong te hoornsterzwaag,8412TK,Klussenbedrijf de Jong.(bank staat nog op Agrifix.)



Graag hoor ik van jullie.



Anja
???????????????
Mijn broer vond het sim only wat ik aangevraagd heb ook TOP en wilde dit ook aanvragen op voor zijn werk GSM.

Nu heeft hij net z`n bedrijfsnaam omgezet en staat z`n bankrek. nog op de oude bedrijfsnaam wat er dus voor zorgde dat de incasso van 1 cnt mislukte.

Naam/nummer komen niet overeen.

Er is bij de bank wel een naamswijziging aangevraagd maar dit duurt even wat moet hij nu doen...de oude naam gebruiken en later wijzigen of kunnen jullie hier iets mee?

Die 1 cnt is ook nooit teruggestort.

Het gaat om H de Jong te hoornsterzwaag,8412TK,Klussenbedrijf de Jong.(bank staat nog op Agrifix.)



Graag hoor ik van jullie.



Anja




???????????????



Hoi Anja79,



Sorry voor de late reactie. Ik had je topic over het hoofd gezien.



De tenaamstelling van de bankrekening en de bestelling moeten overeen komen op het moment dat wij die gaan nakijken inderdaad.

Wanneer je nu dus weet dat het wel even gaat duren dat de naam gewijzigd wordt, kun je het beste een bestelling plaatsen met de naam zoals die nu bij de bankrekening vermeld staat.

Of je wacht tot de naam van de bankrekening is gewijzigd en plaatst dan een nieuwe bestelling.



Laat je het even weten, als het gelukt is?



Groetjes,

Charlene

Reageer