.

Beantwoord

Tenaamstelling abonnement wijzigen

  • 8 January 2014
  • 3 reacties
  • 443 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste

Ik heb een particulier account welke ik graag over wil laten zetten op een zakelijke naam. Via jullie antwoord heb ik begrepen dat dit niet mogelijk is. Hierop wilde ik nog een vraag stellen, welke via de mail retour afzender kwam. 

Is het wel mogelijk om mijn abonnement te stoppen en direct opnieuw aan te melden met behoudt van nummer alleen onder een andere naam? wat zijn hiervoor de extra kosten?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Natascha 9 January 2014, 12:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste

Ik heb een particulier account welke ik graag over wil laten zetten op een zakelijke naam. Via jullie antwoord heb ik begrepen dat dit niet mogelijk is. Hierop wilde ik nog een vraag stellen, welke via de mail retour afzender kwam. 

Is het wel mogelijk om mijn abonnement te stoppen en direct opnieuw aan te melden met behoudt van nummer alleen onder een andere naam? wat zijn hiervoor de extra kosten?

Met vriendelijke groet


Hoi Hep,

Welkom op het forum!
Het is helaas niet mogelijk om het abonnement op te zeggen en met hetzelfde nummer een nieuw abonnement af te sluiten.
De reden hiervan is dat het niet mogelijk is om binnen hetzelfde bedrijf van abonnement naar abonnement over te stappen met nummerbehoud.
maar het zou niet 'binnen hetzelfde bedrijf' betreffen. het zou van particulier naar zakelijk zijn. tevens niet mogelijk?
met vriendelijke groet
Badge +6
Hoi Hep,

Natascha bedoelde hiermee dat het helaas binnen Simyo niet mogelijk is om van abonnement naar abonnement over te gaan..

Reageer