.

Vraag

Telefoon vervangen.

  • 8 April 2023
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Mijn telefoon is defect en ik wil een nieuw Pixel 6a aanschaffen. Nu heeft Simyo deze niet in zijn assortiment en dus ben ik verder gaan zoeken en kwam bij Belsimpel een aanbieding tegen voor deze telefoon plus een Simyo abonnement van 2 jaar. Helaas blijkt het voor Simyo klanten niet mogelijk om van deze aanbieding gebruik te maken, tenminste al je je nummer wil behouden. Betekend dit dat je gedwongen word om naar een andere provider over te stappen. Dat lijkt me niet de bedoeling toch.

Hoe gaat Simyo hier mee om?

 


5 reacties

Hallo @Adiaan je kunt toch ook gewoon de telefoon kopen en je bestaande Simyo-kaart er op installeren? Of begrijp ik iets niet goed?

 

Klopt, maar de telefoon met Simyo abonnement is een paar tientjes goedkoper via Belsimpel dan een nieuwe simlockvrije telefoon op de markt. Daar is natuurlijk wel overeen te komen maar toch, hier worden vaste klanten (+5 jaar) anders behandel dan nieuw te werven klanten. Plus, ik heb een TV/Internet abonement bij KPN en het weerhield me om naar een andere provider te gaan door de dubbele data bij Simyo. Dat is ook weg wanneer in overstap naar b.v. Ben. En voor de twee andere abonnementen op mijn adres geldt het zelfde. KPN/Simyo, vier klanten minder door deze insteek, jammer toch.

Hallo @Adiaan duidelijk, wacht s.v.p. even de reactie van een moderator af.

Succes.

 

Via mobiel.nl kun je wel een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud. 

 

Je hoeft hier alleen nog in te vullen wat voor jouw van toepassing is. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Adiaan,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Tot zover ik weet zou het wel gewoon mogelijk moeten zijn om een telefoon te bestellen via een e-tailer als bestaande klant van Simyo. Zou je het anders nog even kunnen proberen via de link die @Ray heeft verstuurd (bedankt hiervoor!!).

Ik hoor dan graag van je of het is gelukt zo.

Jij ook bedankt voor je hulp @JanD

Groetjes,
Roeqajja

Reageer