.

Vraag

Telefoon kopen via Simyo mag niet!?

  • 12 October 2022
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Hallo beste mensen,

Ik ben al 8 jaar klant bij Simyo, maar krijg van de klantenservice te horen dat ik geen toestel kan kopen aangezien ik een maandelijks opzegbaar contract heb. Enige optie is een contract voor 1 of 2 jaar af te sluiten. Dit vind ik erg vreemd! als ik dat toestel gewoon betaal, wat is dan het probleem?

En dat na dat ik al 8 jaar trouwe klant ben! Maakt me echt pissig.

 

Groeten Ramon


2 reacties

Reputatie 7

@Rammon Een soortgelijk verhaal kwam van de week ook langs op het forum.

Ik weet hier (nog) te weinig vanaf, maar het beleid bij Simyo is: eenmalig bij een nieuwe aansluiting of contract.

Tip: Google eens en kijk dan eens bij zaken als Belsimpel, BCC en/of Coolblue. Of, beter zelfs, ga hier eens telefoons met de prijzen vergelijken.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Rammon,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Ik zie dat @RicoK je al de juiste informatie heeft gegeven (Bedankt😊). Je contract wordt automatisch met 2 jaar verlengd als je een toestel aanschaft. Ik vind dit een goed punt en zal dit daarom ook meenemen in de volgende meeting. Op korte termijn zal dit niet worden aangepast maar we weten nooit wat de toekomst brengt. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Amy

Reageer