.

Beantwoord

Telefoon afbetaald maar nog steeds geen bevestiging gekregen, wat nu?

  • 23 September 2022
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties

Hoi ik heb een abo inclusief telefoon bij jullie en dit toestel is reeds vorig weekend geheel afbetaald. Hier zou een email over worden gestuurd, maar deze is nooit verzonden (nee staat ook niet in spam-folder..)

 

Tevens krijg ik nog steeds de melding "je hebt al een abo met telefoon.." als ik in de mijn simyo omgeving bij toestellen klik. Als ik dan de link wederom volg om het toestel af te betalen krijg ik wel de melding 'het toestel is al afbetaald'. Hier gaat iets mis dus.

 

Kunnen jullie dit herstellen aub? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Roeqajja 11 October 2022, 16:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Vls,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je deze melding blijft krijgen! Ik heb even nagevraagd hoe dit zit, maar dit moet verder worden onderzocht door de technische dienst. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting erbij en zet ik dit door naar de technische afdeling.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Vls,

Inmiddels heb ik terugkoppeling gekregen van onze technische dienst. Ik heb meegekregen dat het niet mogelijk is om een nieuwe toestel te bestellen zolang je contract nog loopt, ondanks je je telefoon hebt afgekocht. Je gaat namelijk een 2-jarige contract aan zodra je een telefoon aanschaft. Zodra je contract is afgelopen, kun je een nieuw toestel bestellen via Mijn Simyo. Ik heb je hier ook via privébericht op de hoogte van gesteld 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +7

Maar je kunt natuurlijk prima een nieuw toestel kopen bij coolblue, belsimpel of wat dan ook.

Reputatie 7

Nou, inderdaad @wimj12 en @Vls als je dan je huidige telefoon via marktplaats of ergens anders verkoopt kun je relatief voordelig aan nieuw toestel komen.

Reageer