Skip to main content
Ik heb gisteren een sim only abonnement afgesloten. Inmiddels het mailtje ontvangen met mijn nieuwe telefoonnummer. De sim kaart moet ik nog ontvangen en is dus nog niet geactiveerd. Mijn partner heeft het nieuwe nummer alvast in haar contacten gezet en ziet nu het nummer tussen haar Whatsapp contacten. Het nummer is denk ik herbruikt door jullie. Het bevreemd ons alleen dat Whatsapp bij dat nummer geeft: laatst gezien gisteren om 17:56 uur. Krijg ik straks geen problemen om op het nummer Whatsapp af te sluiten of het probleem dat ik straks allemaal berichtjes van onbekende krijg?
Hoi Duci, welkom op het forum van Simyo!



Ik wil je aanraden om even deze pagina van WhatsApp hierover door te nemen.



Als je wil, dan kunnen we voor de zekerheid je 06-nummer kosteloos voor je wijzigen.



Ik hoor het graag van je! 🙂
Hoi Duci, welkom op het forum van Simyo!



Ik wil je aanraden om even deze pagina van WhatsApp hierover door te nemen.



Als je wil, dan kunnen we voor de zekerheid je 06-nummer kosteloos voor je wijzigen.



Ik hoor het graag van je! :)




Hallo Kim,



Dat had ik al gelezen, maar daar hebben ze het over als het account 45 dagen niet gebruikt is. Whatsapp geeft aan laatst gezien 29-9, dus dat is nog maar een paar dagen geleden en geen 45 dagen of langer. Vandaar mijn twijfels of het dan wel goed gaat. Als ik kosteloos een ander nummer kan krijgen heel graag. Ik ben nu ingelogd op Simyo met een ander telefoonnummer van een familielid, anders kon ik niet inloggen om op forum een bericht te plaatsen, want ik kreeg de melding simkaart activeren en de had ik nog niet binnen. Dit nummer moet dus niet gewijzigd worden. Het nummer wat gewijzigd moet worden is 06-xxxxxxxx. Inmiddels heb ik de simkaart ontvangen, maar nog niet geactiveerd. Ik weet namelijk niet of ik deze al kan doen met dit nummer en dat jullie het nummer daarna wijzigen of dat ik voor activatie het nieuwe nummer moet afwachten.
Hoi Kim,



Ik heb eind van de middag nog even gebeld met de klantenservice of ik de sim al kon activeren en dat was geen probleem. Dat heb ik dus inmiddels gedaan. Graag ontvang ik dan nog wel het nieuwe telefoonnummer.



Alvast bedankt.
Hi Duci,



Als het goed is krijgt je partner in de loop van vandaag een mailtje met het nieuwe telefoonnummer dat hem is toegewezen.

Op dat moment is het ook al ingegaan.
Hi Duci,



Als het goed is krijgt je partner in de loop van vandaag een mailtje met het nieuwe telefoonnummer dat hem is toegewezen.

Op dat moment is het ook al ingegaan.




Er is geen mail binnengekomen, maar ik heb het nummer doormiddel van nummerweergave kunnen achterhalen.
Oh, gelukkig maar!

Dan is het wel even een goed idee om op Mijn Simyo te checken of het mailadres nog wel klopt.

Reageer