Skip to main content
Ik heb sinds kort een Simonly abonnement bij jullie, 28 januari jl. is mijn nummer overgezet. Ik heb toen het aantal min/sms en MB gekregen evenredig naar hoeveel dagen van de maand er nog over waren, in de Simyo app stond er ook 'nog 4 dagen tot je nieuwe tegoed.' Nu is het februari en zijn mijn tegoeden niet vernieuwd, ik zit met zowel min/sms en MB zo goed als aan mijn limiet en ik heb, volgens de app en mijn simyo via de site, 'nog 27 dagen tot je nieuwe tegoed.' Dit is onmogelijk omdat ik in de 1,5 dag februari 0x gebeld of gesmst heb, ik heb mijn telefoon zelfs bijna niet aangeraakt. Mijn vraag is nu, hoe kan dit, en hoe zorg ik ervoor dat mijn tegoed wel vernieuwd wordt? Alvast bedankt!
Oh grapje, ik kijk weer eens niet verder dan mijn neus lang is: de meter laat zien hoeveel je nog over hebt i.p.v. hoeveel je verbruikt hebt. Opgelost dus!
Hoi Lizzie, welkom op het Simyo forum!



Goed dat je er al achter bent gekomen 😮 Op je Simyo app en op Mijn Simyo > Verbruik zie je inderdaad hoeveel je nog over hebt. Je kunt dit zien aan deze maand heb ik nog.



Je weet nu hoe je ons kunt vinden op het forum, hopelijk tot ziens 🙂

Reageer