.

Beantwoord

Tegoed na activatie 433/500

  • 5 November 2012
  • 7 reacties
  • 381 Bekeken

Hallo, 

Vandaag is mijn abonnement ingegaan en het het instellen van voicemail en het versturen van een sms voor FaceTime naar een buitenland (bedankt Apple) staat mijn verbruik op 433 van de 500 minuten. Voor de duidelijkheid: ik ben niet 67 minuten bezig geweest met het instellen van de voicemail. Kan iemand dit voor mij verklaren? 
icon

Beste antwoord door Jimmyhuiskes 5 November 2012, 13:06

Bekijk originele reactie

7 reacties

volgens mij is dat omdat er al een paar dagen van de maand zijn geweest en dan houd je naar verhouding 433 minuten van de 500 deze maand over
volgens mij is dat omdat er al een paar dagen van de maand zijn geweest en dan houd je naar verhouding 433 minuten van de 500 deze maand over


Hmm... Maar dan zou ik ook een evenredige korting moeten krijgen op m'n maandbedrag toch? 
ja dat is zo. had gelezen dat je de eerste factuur die aansluitkosten betaald + die 1e maand die dan iets goedkoper is + 2e maand helemaal
ja dat is zo. had gelezen dat je de eerste factuur die aansluitkosten betaald + die 1e maand die dan iets goedkoper is + 2e maand helemaal


Bedankt! Het webcare-team stuurt je vast een doosje Merci 😉
haha, ik wacht dat mijn nano sim wordt geactiveerd, want ik wil mijn iphone 5 gaan gebruiken. Dacht dat dat sneller zou gaan als ik wat mensen zou helpen 😛
Godsamme, het staat ook gewoon in een mailtje van Simyo. 

Ik word oud. 
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het meedenken Jimmyhuiskes. Je nano simkaart is overigens actief.

@Mysteryklant. Goed om te lezen dat het nu duidelijk is.

Groetjes,

Alex

Reageer