Ik ben een maand te vroeg afgesloten, meer als een uur aan het bellen met andere telefoon, kreeg iemand ie zei dat ik smiddags weer zou worden aangesloten.
Vandaag weer gebeld nog steeds niet aangesloten weer een half uur aan de lijn ? Omdat ze ingesprek zijn.
Contact met simyo is .................waardeloos wat een service
Bladzijde 1 / 1
helemaal als je je telefoon echt nodig hebt voor je werk is dit frustie
ik wil geen ijsbreker badge ik wil aangesloten worden en wel zo snel mogelijk
Beste anjaretera,
Uit onze gegevens blijkt dat je zelf via de persoonlijke pagina hebt aangegeven om het abonnement per 01-10 op te zeggen. Dit wordt duidelijk aangegeven. Je moet zelfs nog op bevestigen klikken voordat het echt is opgezegd. Helaas kan dit niet teruggedraaid worden. Het spijt me je niet anders te kunnen berichten.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je zelf via de persoonlijke pagina hebt aangegeven om het abonnement per 01-10 op te zeggen. Dit wordt duidelijk aangegeven. Je moet zelfs nog op bevestigen klikken voordat het echt is opgezegd. Helaas kan dit niet teruggedraaid worden. Het spijt me je niet anders te kunnen berichten.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.