.

Beantwoord

Tarieven data bundels

  • 10 February 2024
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Goedemiddag. Ik heb al jaren (zeker meer dan 10 jaar!) een SIMYO abonnement (Telefoon & data). Ik ben zeer tevreden. Maar er moet me nu wel iets van het hart. Ik heb tevens een prepaid SIMYO kaart. Ik overweeg die om te zetten naar SIM ONLY (=abonnement). Als ik dat doe zijn de tarieven voor de databundels veel (!!) lager dan de tarieven die ik in mijn langlopende contract betaal. Als voorbeeld de 10 GB variant: in mijn abonnement zou ik daarvoor € 9,76 betalen. In een nieuw SIM ONLY abonnement  ( 2 jaar) is het tarief voor 10 GB slechts € 3,00. Bij andere bunders zijn de prijsverschillen ook groot.

Ik snap hier niets van! Is dit hoe SIMYO (KPN...) met trouwe klanten om gaat? Zit er eigenlijk niet op te wachten maar dan kan ik m'n abonnement beter beëindigen resp. een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud. Ben benieuwd naar reactie.

icon

Beste antwoord door Seren 12 February 2024, 16:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Ga in de app van simyo naar instellingen abonnement verlengen Succes 🥳

Badge

OK. Ja, dat is een goede tip. Thx!

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag. Ik heb al jaren (zeker meer dan 10 jaar!) een SIMYO abonnement (Telefoon & data). Ik ben zeer tevreden. Maar er moet me nu wel iets van het hart. Ik heb tevens een prepaid SIMYO kaart. Ik overweeg die om te zetten naar SIM ONLY (=abonnement). Als ik dat doe zijn de tarieven voor de databundels veel (!!) lager dan de tarieven die ik in mijn langlopende contract betaal. Als voorbeeld de 10 GB variant: in mijn abonnement zou ik daarvoor € 9,76 betalen. In een nieuw SIM ONLY abonnement  ( 2 jaar) is het tarief voor 10 GB slechts € 3,00. Bij andere bunders zijn de prijsverschillen ook groot.

Ik snap hier niets van! Is dit hoe SIMYO (KPN...) met trouwe klanten om gaat? Zit er eigenlijk niet op te wachten maar dan kan ik m'n abonnement beter beëindigen resp. een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud. Ben benieuwd naar reactie.

 

Wel alles lezen @Roelof Otten : 10 GB voor € 3,- klopt. Daar komt echter nog wel € 6,- bij voor sms en bellen (200 min/sms) Totaal dus € 9,00 voor tweejarig abonnement.  

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag. Ik heb al jaren (zeker meer dan 10 jaar!) een SIMYO abonnement (Telefoon & data). Ik ben zeer tevreden. Maar er moet me nu wel iets van het hart. Ik heb tevens een prepaid SIMYO kaart. Ik overweeg die om te zetten naar SIM ONLY (=abonnement). Als ik dat doe zijn de tarieven voor de databundels veel (!!) lager dan de tarieven die ik in mijn langlopende contract betaal. Als voorbeeld de 10 GB variant: in mijn abonnement zou ik daarvoor € 9,76 betalen. In een nieuw SIM ONLY abonnement  ( 2 jaar) is het tarief voor 10 GB slechts € 3,00. Bij andere bunders zijn de prijsverschillen ook groot.

Ik snap hier niets van! Is dit hoe SIMYO (KPN...) met trouwe klanten om gaat? Zit er eigenlijk niet op te wachten maar dan kan ik m'n abonnement beter beëindigen resp. een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud. Ben benieuwd naar reactie.

 

Wel alles lezen @Roelof Otten : 10 GB voor € 3,- klopt. Daar komt echter nog wel € 6,- bij voor sms en bellen (200 min/sms) Totaal dus € 9,00 voor tweejarig abonnement.  

Update: belangrijk om nog even toe te voegen: Totaal dus € 9,00 per maand voor een tweejarig abonnement.  

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Roelof Otten,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je al 10 jaar klant bent bij Simyo! 😊

Ik kan begrijpen dat je dit liever anders had willen zien. Bij Simyo kun je elke maand je abonnement aanpassen, ook omlaag. Heb je na 18 juli 2022 een abonnement afgesloten? Dan kun je altijd wisselen naar de bundels en tarieven die beschikbaar waren op het moment van bestellen. Dit doen we zodat je als klant altijd weet waar je aan toe bent en nooit meer voor je abonnement gaat betalen. Wil je toch overstappen naar de nieuwste bundels en tarieven? Vanaf 4 maanden voor het einde van jouw contract kun je verlengen naar de nieuwste abonnementen die we op dat moment aanbieden. Je kunt je contract verlengen via Mijn Simyo bij Instellingen > Abonnement > Verlengen. 

Groetjes,
Seren

Reageer