Hallo beste mede-SimYo-aan(ster),
Zonet de tarievenlijst abonnementen opgevraagd met tarieven na 1 oktober wegens het overstappen
van een ex.LowCall- naar een 1 jaars sim-only abonnement. Ik heb geconstateerd dat het oude tarief
van 1 euro/Mb wordt gebruikt tot de portering is afgerond naar mijn oude nummer ?
(Dit in plaats van het verwachte buiten-de-bundel tarief van 0,15 euro/Mb.)
In het overzicht van de internet-tarieven in deze lijst staat een storende fout..
De prijzen voor het maand- en het 1 jaars-overzicht zijn verwisseld !
Op de site staan ze wel goed vermeld, maar daar staan de kolommen voor de tarieven dan ook
andersom dan in het hierboven vermelde PDF-bestand.
Ik hoop dat men bij SIMYO het met mij eens is, anders kan ik niet meer spreken in dit PDF-bestand over
een extra voordeel?
(Zolang er dan maar wordt afgerekend volgens de tarief-info op de site..)
Met vriendelijke groet, Huub
Bladzijde 1 / 1
Hoi Huub,
Zolang je geen actieve bundel hebt, betaal je het pay as you go internet tarief. Als het goed is, is dit al aangepast. Zie:
http://www.simyo.nl/tarieven/btw21/tarieven_abonnementen.pdf. Of zie je het ook nog ergens anders staan?
Groetjes,
Alex
Zolang je geen actieve bundel hebt, betaal je het pay as you go internet tarief. Als het goed is, is dit al aangepast. Zie:
http://www.simyo.nl/tarieven/btw21/tarieven_abonnementen.pdf. Of zie je het ook nog ergens anders staan?
Groetjes,
Alex
Hoi Huub,
Zolang je geen actieve bundel hebt, betaal je het pay as you go internet tarief. Als het goed is, is dit al aangepast. Zie:
http://www.simyo.nl/tarieven/btw21/tarieven_abonnementen.pdf. Of zie je het ook nog ergens anders staan?
Groetjes,
Alex
Beste Alex,
Mijn nieuwe gebruikersnaam is Huub_62 aangezien mijn oude account is gewist.
Het probleem met de foutieve vermelding in het PDF-bestand is inderdaad verholpen !
Bedankt voor de correctie..
Groetjes, Huub
Beste Huub_62,
Fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Als je verder nog vragen hebt kan je die altijd stellen.
Groetjes,
Arie
Fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Als je verder nog vragen hebt kan je die altijd stellen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.