Ik heb 5 dagen geleden een sim only abonnement besteld en net m'n simkaart geactiveerd, waarna ik een mailtje kreeg met de tarief wijzigingen vanaf 1 oktober. Geld dit dan ook voor mij? of hou ik mijn oude bundel en tarief? IK heb daarnaast nummerbehoud aangevraagd die pas over enkele dagen ingaat, dus bij welk tarief hoor ik dan?
Groetjes Anne
Bladzijde 1 / 1
Oja, bij de nieuw tarieven staat mijn gekozen bundel niet bij...
In de e-mailcorrespondentie met/van Simyo is het door jouw gekozen abonnement bevestigd. Beide partijen zitten hieraan vast.
Welkom op het forum Annetd,
Ik vermoed dat je doelt op de BTW verhoging. De tariefwijzigingen gelden ook voor jou. Dit heeft te maken met de BTW verhoging. Voor klanten met een Simyo abonnement geldt dus alleen een verhoging van het buiten de bundel tarief.
- Bellen en SMS: buiten bundel tarief wordt verhoogd met 0,01
- Internet op je Mobiel: buiten bundel tarief wordt verhoogd met 0,05
- Bellen in en naar het Buitenland: tarieven worden aangepast conform de BTW verhoging
Verder gelden voor jou de vaste abonnementskosten waar je tijdens je bestelling en bij het akkoord gaan van het contract voor hebt gekozen.
Groetjes,
Alex
Ik vermoed dat je doelt op de BTW verhoging. De tariefwijzigingen gelden ook voor jou. Dit heeft te maken met de BTW verhoging. Voor klanten met een Simyo abonnement geldt dus alleen een verhoging van het buiten de bundel tarief.
- Bellen en SMS: buiten bundel tarief wordt verhoogd met 0,01
- Internet op je Mobiel: buiten bundel tarief wordt verhoogd met 0,05
- Bellen in en naar het Buitenland: tarieven worden aangepast conform de BTW verhoging
Verder gelden voor jou de vaste abonnementskosten waar je tijdens je bestelling en bij het akkoord gaan van het contract voor hebt gekozen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.