Skip to main content

.

Tante heeft Simyo aangevraagd met nummerbehoud, geen mail ontvangen!

Zij heeft wel een brief, maar geen mail dus ook geen (tijdelijk) o6 nummer en ook geen wachtwoord.

De vraag is hoe gaan we nu de boel activeren?

 

Hoi @Pikkebaas,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen dat je tante klant is geworden 😊.

Vreemd dat zij geen mails binnen heeft gekregen! Het zou kunnen dat er een spellingfout in het e-mailadres is gemaakt waardoor de e-mails niet zijn aangekomen. Dit zou ik even voor je moeten nakijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de naam, geboortedatum, volledig adres en e-mailadres? Dan zoek ik de aansluiting op in ons systeem. Ik zorg er dan ook voor dat de mails opnieuw worden verstuurd 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Privé bericht verstuurd, (nog) geen reactie!


Hi @Pikkebaas,

Bedankt voor je reactie. Je privébericht is binnen! Ik help je via deze weg verder 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer