.

Beantwoord

Symio sim only gebruik boven maandbedrag

  • 9 August 2012
  • 3 reacties
  • 707 Bekeken

Badge
Hallo,
Hier een vraag van een digibeet!
Ik heb nu prepaid maar wil over naar Sim Only met internet. Als mijn maandbdrag verbruikt is aan bellen.sms/internet krijg ik dan een seintje? Maw kan ik "per ongeluk" meer kosten maken dan mijn maanbedrag vlgs abonnementbedrag?
Vriendelijke groet,
Claartje
icon

Beste antwoord door Alex 10 August 2012, 11:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Claartje,

Je krijgt geen bericht als je bel/sms bundel is verbruikt als je gebruik maakt van een Simyo abonnement. Dit is wel het geval wanneer je internet bundel op is. Je kunt dus wel meer kosten genereren als je buiten de bundel belt/sms of internet.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum Claartje, Je krijgt geen bericht als je bel/sms bundel is verbruikt als je gebruik maakt van een Simyo abonnement. Dit is wel het geval wanneer je internet bundel op is. Je kunt dus wel meer kosten genereren als je buiten de bundel belt/sms of internet. Groetjes, Alex

Dank je wel Alex, is het de bedoeling dat ik tussentijds af en toe op internet check hoeveel ik nog kan bellen/sms-sen/internetten wil ik niet boven mijn maandbedrag uitkomen? Als ik teveel verbruikt heb krijg ik dan een rekening opgestuurd of hoe gaat dat in zij werk?
Groetjes, Claartje
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Claartje,

Je kunt via je persoonlijke pagina inzien hoeveel bel/sms/data je over hebt. Voorbeeld: Het verbruik van de maand augustus wordt in september boven op de vaste abonnementskosten van september berekend.

Groetjes,

Alex

Reageer