Skip to main content
Ik heb een sim-only jaarabonnement met einddatum 14-01-2015. Stopt het abonnement automatisch of moet ik het opzeggen?

Gr. Jeff
Als je niets doet wordt het abonnement gewoon voortgezet, voor hetzelfde maandelijkse bedrag als nu, maar het verschil is dat je na de einddatum elke maand kan opzeggen.
Hoi Jeff-jeff,



Leuk dat je op het forum te zien.



Aan het antwoord van Scotsman heb ik niets aan toe te voegen.



Je aansluiting is na 14/01 contractvrij, het abonnement loopt ongewijzigd door maar je kan het maandelijks opzeggen.



Is je vraag hiermee beantwoord?
Hier hetzelfde. Mijn jaarabonnement stop 24-09-2015. Moet ik mijn abonnement verlengen met 'nog een jaar'? Of moet ik niks doen en wordt mijn abonnement verlengd?
Hoi Anouk91



Vanaf 24-09 zal jouw abonnement maandelijks opzegbaar worden, hier hoef je zelf niets voor te doen 🙂. Als je graag wil verlengen met een jaar dan is dat ook uiteraard mogelijk via Mijn Simyo. Hierbij is het in sommige gevallen voordeliger, omdat je verlengingskorting krijgt!



Groetjes, Tiury
Hoi Anouk91



Vanaf 24-09 zal jouw abonnement maandelijks opzegbaar worden, hier hoef je zelf niets voor te doen 🙂. Als je graag wil verlengen met een jaar dan is dat ook uiteraard mogelijk via Mijn Simyo. Hierbij is het in sommige gevallen voordeliger, omdat je verlengingskorting krijgt!



Groetjes, Tiury




Dankje! Ik verleng dan weer met een jaar.

Groetjes
Hoi Anouk91,



Graag gedaan. Leuk dat je weer gaat verlengen met een jaar 😃 Mocht je nog vragen aan ons hebben, dan weet je ons te vinden op het forum 😉

Reageer