.

Beantwoord

Stoppen met abonnement, met nummerbehoud

  • 22 January 2014
  • 5 reacties
  • 353 Bekeken

Hoi!

Ik ben gaan denken over een nieuwe telefoon, en heb er een gevonden met een mooi abonnementje (niet bij simyo, jammer genoeg).Nu is mijn abonnement juist deze maand verlengt met een jaar, geen goede planning dus. Ik zat er aan te denken om dan gewoon mijn huidige sim-only abonnement te verlagen naar €3,- per maand, maar ik zou graag nummerbehoud willen hebben. Kan dit? Ik las iets over afkopen, maar ik ben bang dat ik dan duurder uit ben. Hoe los ik dit nou op? 

Alvast bedankt,

Gr Jordy
icon

Beste antwoord door Natascha 23 January 2014, 14:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi!

Ik ben gaan denken over een nieuwe telefoon, en heb er een gevonden met een mooi abonnementje (niet bij simyo, jammer genoeg).Nu is mijn abonnement juist deze maand verlengt met een jaar, geen goede planning dus. Ik zat er aan te denken om dan gewoon mijn huidige sim-only abonnement te verlagen naar €3,- per maand, maar ik zou graag nummerbehoud willen hebben. Kan dit? Ik las iets over afkopen, maar ik ben bang dat ik dan duurder uit ben. Hoe los ik dit nou op? 

Alvast bedankt,

Gr Jordy


Hoi J.Janssen,

Welkom op het forum!
Dat is jammer dat je ons gaat verlaten 😞. Het is mogelijk om eerder over te stappen met nummerbehoud door middel van het betalen van een afkoopsom. Mocht je geen afkoopsom willen betalen dan kan je het telefoonnummer laten overnemen door je nieuwe provider op 1 april. Ik verneem graag waar je keuze naar uitgaat.
Dat hangt er van af hoeveel mijn afkoopsom kost. Is dat van te voren te berekenen?
Reputatie 5
Badge +11
Dat hangt er van af hoeveel mijn afkoopsom kost. Is dat van te voren te berekenen?

Hoi J.Janssen,

Het exacte bedrag van de afkoopsom weten we pas wanneer we daadwerkelijk 'de rekening opmaken', maar de basis is de prijs van de bundels waarmee je je jaarcontract bent begonnen vermenigvuldigd met het aantal resterende maanden.
Hoi!

Dankjewel voor je snelle reactie! Ik heb toch maar even gebeld en het blijkt dat de wijziging dit jaar naar nog een jaarabonnement niet is doorgevoerd,
dus kan ik gewoon op de gewone manier een ander abonnement aannnemen. Jammer dat ik weg moet bij jullie om goedkoop een ander toestel te krijgen,
maar ik heb in ieder geval een goede ervaring en zal terugkeren wanneer ik weer sim only nodig heb!

Gr Jordy
Badge +6
Hoi!

Dankjewel voor je snelle reactie! Ik heb toch maar even gebeld en het blijkt dat de wijziging dit jaar naar nog een jaarabonnement niet is doorgevoerd,
dus kan ik gewoon op de gewone manier een ander abonnement aannnemen. Jammer dat ik weg moet bij jullie om goedkoop een ander toestel te krijgen,
maar ik heb in ieder geval een goede ervaring en zal terugkeren wanneer ik weer sim only nodig heb!

Gr Jordy


Hoi J.Janssen,

Wij hopen je snel terug te zien 🙂. Graag gedaan en een fijn weekend.

Reageer