Skip to main content
Beste Lezers,



ik was een van de eerste die vroeger tringg had aangevraagd, toender tijd betaalde je eerst 29,95 euro met 1000mb internet

en dit is later verhoogd naar 34,95 euro met internet.



Kpn heeft tringg overgenomen en wat bleek, de facturen stegen ineens en het maand bedrag ook, i]



dit is gekomen door tringg was buiten de belbundel 10 cent ipv nu 16 cent per minuut nu,  hoe is dit mogelijk en kan dit zo maar?



ik ben dus in alle opzichten meer gaan betalen zowel buiten de bel bundel stijging als het afronden van minuten en als laatst abonoments kosten p/m
Wlekom op het forum ndbruin,



Na de overname van Tringg naar Simyo hebben wij de tarieven niet gewijzigd. De BTW verhoging is doorgevoerd in de buiten de bundel kosten. Dit verklaart waarschijnlijk het verschil waar je aan refereert. Een compleet overzicht van de kosten vind je hier.
Eerlijk gezegt vind ik dit een zeer afschuivende reactie zeler gezien je ook nog werkzaak bent bij simyo, graag op volgende vrangen antwoord



1 btw verhoging? Eerst hanteerde jullie 10 cent buiten de bundel inc btw nu is het 16 cent geworden



2 voorheen met mijn oude contract was het per sec betalen rn dus niet afronden zoals nu ineens wel het geval is geworden



3 voorbeen tringg altijd lage rekeningen gehad nu dus niet meer door bovenstaande aangeven feiten, ik ben nooit weggegaan wel hebben jullie mij een nieuwe kaart toegestuurd waardoor ik ineens ook geen internet meer had maar goed dat is opgelost



Ik hoor graag de antwoorden op 1 en 2
Eerlijk gezegt vind ik dit een zeer afschuivende reactie zeler gezien je ook nog werkzaak bent bij simyo, graag op volgende vrangen antwoord



1 btw verhoging? Eerst hanteerde jullie 10 cent buiten de bundel inc btw nu is het 16 cent geworden



2 voorheen met mijn oude contract was het per sec betalen rn dus niet afronden zoals nu ineens wel het geval is geworden



3 voorbeen tringg altijd lage rekeningen gehad nu dus niet meer door bovenstaande aangeven feiten, ik ben nooit weggegaan wel hebben jullie mij een nieuwe kaart toegestuurd waardoor ik ineens ook geen internet meer had maar goed dat is opgelost



Ik hoor graag de antwoorden op 1 en 2




Hoi ndbruin,



1. Tringg hanteerde altijd een bel/sms buiten de bundel tarief van 0,16 cent. Na de btw verhoging is dit 0,17 cent geworden.

2. Bij Tringg betaalde je t/m mei 2010 altijd per sec. Dit hebben zij toen gewijzigd. Ook Tringg rondde vanaf juni 2010 af op hele minuten. De verandering hiervan is samen met de prijsverhoging van 5 euro door Tringg zelf per brief gecommuniceerd. Omdat er sprake was van wijziging van de voorwaarden kon je toen, ondanks een lopend contract, eerder opzeggen wanneer je hier niet mee akkoord ging.



Bovenstaande informatie is nog gewoon op de website www.tringg.nl/vragen te vinden.



Groetjes,



Alex

Reageer