.

Beantwoord

Startdatum nieuwe bundel, wie heeft het antwoord?

  • 28 May 2015
  • 5 reacties
  • 545 Bekeken

Hallo,

Zojuist heb ik mijn bundel aangepast van 0MB naar 1000MB. Het is mij echter niet duidelijk of deze wijziging nou in juni ingaat.

Op Mijn Simyo staat "Pas je je abonnement tenminste 4 dagen voor het eind van de maand aan, dan gaat deze aanpassing nog vanaf de 1e van de volgende maand in."
Echter, in het mailtje dat ik heb ontvangen na de wijziging staat "Heb je de bundel aangepast vóór de 25e van de maand? Dan gaat de Internetbundel 1000 komende maand al in. Heb je de aanpassing ná de 25e gedaan? Dan gaat je nieuwe bundel een maand later in."

Wie weet of de wijziging in juni ingaat?

Jelmer
icon

Beste antwoord door Ray 28 May 2015, 12:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Ja, dat is inderdaad wel een grijs gebied. Hier zou wel wat meer duidelijkheid over kunnen worden gegeven.
Ik lees van 0 naar 1000, wat dus betekend dat je nog geen bundel had. In dat geval gat ie meteen in. Voor de maand mei naar rato dus ongeveer 129 MB voor deze laatste 4 dagen.

Bij een eventuele toekomstige wijziging dien je dit voor de 25e van de maand te doen om het de 1ste van de maand erop in te laten gaan.

Edit: ik denk dat bij de 4 dagen men een gemiddelde van 30 daagse maanden heeft genomen. Maar verwarrend is het wel.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jelmooo,

Welkom op het Simyo Forum, leuk dat je je vraag hier stelt.

Je ziet dat medegebruikers je direct te hulp schieten:)
Ik snap dat dit verwarrend kan zijn. Dit wordt aangepast op de nieuwe Mijn Simyo omgeving.

In jou geval geldt dat je een nieuwe bundel heb t geactiveerd, die je nog niet had. Dan gaat de bundel direct in:D
Voor een wijziging houden we nu aan voor de 25ste van de maand, dan gaat de wijziging de eerste van de volgende maand in.:)

Is alles je zo duidelijk?

@RicoK en Rayjte, dankjewel voor jullie hulp!
Bedankt allemaal voor de reacties! Het is me zo duidelijk ja 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jelmooo,

Graag gedaan:$ Dankjewel voor de terugkoppeling.

Reageer