.

Beantwoord

Start van een abonnement en direct al veel verbruikt?

  • 12 January 2012
  • 2 reacties
  • 737 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo,

Ik heb zojuist mijn simyo kaart in mijn mobiel gedaan omdat vandaag m'n nummer overgaat van Vodafone naar Simyo. Ik heb de kaart al eerder geactiveerd. Zodra ik de kaart heb vervangen, testte ik 't internet uit door de voorpagina van de telegraaf op te roepen. Dit werkte, dus direct erna heb ik 't mobiel internet weer uitgeschakeld om teveel verbruik te voorkomen.

Maar, zodra ik op de computer mijn verbruik opzocht op simyo.nl zag ik ook dat, zonder ook maar een betaalde sms te hebben verstuurd (!), 1 sms naar 1300 voor de instellingen, is het SMS-tegoed van 250 (abonnement) naar 161 is gegaan. En het verbruik van 1 GD is direct naar 660 MB gegaan.

Hoe kan dit?

mvg

Laura
icon

Beste antwoord door Arie 12 January 2012, 11:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +2
Hi Laura,

Aangezien je niet op de eerste van de maand bent begonnen met je abonnement krijg je voor deze maand naar verhouding tot de resterende dagen van de maand een aantal minuten en MB's toegekend. Op 1 februari krijg je de volledige belbundel en internetbundel toegekend. Uiteraard betaal je ook je ook naar verhouding je abonnementskosten.

Groetjes,

Arie
Badge
aha, Natuurlijk! Daar heb ik toch helemaal niet bij stilgestaan. Ik dacht automatisch dat ik in de periode van de maand dat nog rest, gewoon alles nog beschikbaar was.

Ik hou 't iig in de gaten dat het op 1 feb. weer compleet is,

bedankt voor dit, zij het eigenlijk heel logische, antwoord!

gr.Laura

Reageer