Skip to main content
Hi,



Ik heb een paar vragen.



Tijdsduur van prepaid naar sim only

Ik wil van prepaid naar sim only, en jullie geven aan dat dat in 24 uur geregeld is.

Alleen, als ik met de aanvraag bezig en, staat er: 'mijn abonnement vanaf augustus'?

Terwijl, als ik het goed begrijp, het een kwestie is van mijn eigen simkaart overzetten in mijn nieuwe telefoon (ik heb een nieuw toestel gekocht), en ik ga ervanuit dat ik dan ook mijn eigen nummer behoudt. Hoe zit dit?



Tips voor internet in het buitenland

Ik ga binnenkort naar het buitenland (buiten eu), en heb begrepen dat het niet werkt/beschikbaar is in het buitenland (internet). Hebben jullie tips hoe ik dan wel kan internetten, kan ik in het buitenland een soort kaart kopen? (even los van de wifi hotspots, ik wil ook als ik onderweg ben evt. eea opzoeken). 



Aanpassen bundel 1 jaar

Deze zin bij de aanvraag vind ik wat verwarrend: "Je ben vrij om je belbundel gratis omhoog en omlaag aan te passen of op te zeggen. Kies je voor een jaarabnnement dan kan je niet lager dat je startbundel. " Als mijn aanvraag 300 min/sms is kan ik dus niet naar 200? Maar dan kan ik 'm toch niet omlaag aanpassen, idem voor internet?



Alvast bedankt voor de reactie! Groetjes, Esther
Hi,



Ik heb een paar vragen.



Tijdsduur van prepaid naar sim only

Ik wil van prepaid naar sim only, en jullie geven aan dat dat in 24 uur geregeld is.

Alleen, als ik met de aanvraag bezig en, staat er: 'mijn abonnement vanaf augustus'?

Terwijl, als ik het goed begrijp, het een kwestie is van mijn eigen simkaart overzetten in mijn nieuwe telefoon (ik heb een nieuw toestel gekocht), en ik ga ervanuit dat ik dan ook mijn eigen nummer behoudt. Hoe zit dit?



Tips voor internet in het buitenland

Ik ga binnenkort naar het buitenland (buiten eu), en heb begrepen dat het niet werkt/beschikbaar is in het buitenland (internet). Hebben jullie tips hoe ik dan wel kan internetten, kan ik in het buitenland een soort kaart kopen? (even los van de wifi hotspots, ik wil ook als ik onderweg ben evt. eea opzoeken). 



Aanpassen bundel 1 jaar

Deze zin bij de aanvraag vind ik wat verwarrend: "Je ben vrij om je belbundel gratis omhoog en omlaag aan te passen of op te zeggen. Kies je voor een jaarabnnement dan kan je niet lager dat je startbundel. " Als mijn aanvraag 300 min/sms is kan ik dus niet naar 200? Maar dan kan ik 'm toch niet omlaag aanpassen, idem voor internet?



Alvast bedankt voor de reactie! Groetjes, Esther




Hoi EstherS,



De melding: mijn abonnement vanaf augustus, klopt niet. Die kun je dus negeren.

Mocht je me daar een printscreen van kunnen sturen, heel fijn, want we zijn bezig om dit uit te zoeken en te herstellen.



Internet in het buitenland is sinds kort voor sim only wel beschikbaar in het buitenland. Je moet daarvoor wel de Optie aanzetten op je persoonlijke pagina. De tarieven vind je hier.

Soms is het echter wel de moeite waard om lokale oplossing te zoeken, zoals een lokaal simkaartje aanschaffen, aangezien de tarieven buiten de EU kostbaar is.



Je kunt je bundel wel naar bijv. 500 zetten en weer terug omlaag naar 300. Het is dus slim om je eerste bundel wat laag te kiezen.



Groetjes,

Charlene
Ok, bedankt voor de info!
Ok, bedankt voor de info!



Hoi EstherS,



Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer