Skip to main content
Graag zou ik willen weten of het mogelijk is het Nummer om te ruilen voor een ander Nummer. Mijn dochter wordt weer eens lastig gevallen door haar ex vriend, met bedreigingen,etc.

Hij is weer eens achter het Nummer gekomen en begint weer met stalken.

Wat kan ik hier aan doen?



Graag uw reactie,



Met vr. groet,
Als u een nieuw nummer wilt kan dit. Dit kost echter wel €5,- en zal worden gefactureerd bij Sim Only en bij Prepaid zal het worden verrekend met het beltegoed. Wat u alleen hoeft te doen is hieronder te reageren dat u daarmee akkoord gaat en Simyo zal dit oppakken. Hier reageren ze doorgaans binnen één werkdag.



In uw situatie zou ik echter gratis bellen met 1200 (klantenservice) en dan kan het vandaag nog rond zijn.



Ow, enne altijd aangifte doen bij de politie.



Succes en sterkte 🙂
Hoi Baron57, welkom op het Simyo forum!



Het topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Abonnementen.



Wat vervelend dat je dochter wordt gestalkt 😞 Een nieuw nummer aanvragen is mogelijk. Raytje heeft al het één en ander verteld. Wanneer je aangeeft akkoord te gaan met de kosten van € 5 kan ik het in orde maken. Daarnaast vraag ik mij af of het gaat om het nummer waarmee je bent ingelogd op Mijn Simyo. Gaat het om het nummer eindigend op 285? Wanneer het om een ander nummer gaat, kun je deze sturen in een privébericht.



Laat je het weten?



@Raytje; bedankt voor je goede hulp 😃
Hallo Naomi, graag zou ik de procedure in Gang zetten voor een nieuw Nummer. Het genoemde nummer eindigend op 285 staat op mijn naam, ook al om te voorkomen dat Haar ex dit vindt.

Ik geef hierbij toestemming om de €5 kosten op de volgende rekening te declareren.
Hoi Baron57,



Bedankt voor je bevestiging. We hebben het nummer meteen voor haar aangepast en een e-mail gestuurd met het nieuwe telefoonnummer. Laat je ons weten of je blij bent met het nummer?



Groetjes, Tiury

Reageer