.

Beantwoord

Smsjes gaan van de Belbundel af en niet de Smsbundel??

  • 3 August 2012
  • 6 reacties
  • 639 Bekeken

Per 1 augustus ging mijn aangepaste bundel in (van 50 belminuten, naar 250 belminuten) daarnaast heb ik de bundel 1000 smsjes. Inmiddels is de 250 bundel ingegaan en worden al mijn smsjes daar vanaf gehaald ipv van de smsbundel!! Kan dit per direct opgelost worden??
icon

Beste antwoord door Natascha 3 August 2012, 14:46

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Beste Van Haarlem,

Welkom op het forum!
De smsbundel was uitgezet door een storing in het systeem. De smsbundel heb ik laten activeren door de technische afdeling.
De sms'jes die onterecht vanuit je belbundel verstuurd die heb je aan je gecrediteerd. De creditering zal je niet zien op de factuur van juli maar op de factuur van de maand augustus.
Beste Van Haarlem, Welkom op het forum! De smsbundel was uitgezet door een storing in het systeem. De smsbundel heb ik laten activeren door de technische afdeling. De sms'jes die onterecht vanuit je belbundel verstuurd die heb je aan je gecrediteerd. De creditering zal je niet zien op de factuur van juli maar op de factuur van de maand augustus.


Ik heb gezien dat mijn smsjes inmiddels inderdaad van de smsbundel worden gehaald en niet meer van de belbundel. Helaas heb ik door jullie storing nu nog maar 72 minuten over omdat alle smsjes hier al vanaf zijn gegaan. Wat gaat hiermee gebeuren? (Ik heb een 250+50 bundel, waarvan ik pas 20minuten heb gebruikt, dus nog recht heb op 280 minuten!! ipv die 72!!) Krijg ik deze 208 minuten er volgende maand bij? Ik ontvang daar graag een bevestiging van. Ik heb niet voor niets mijn bundel verhoogd! Dan zou ik nu de hele maand met 72 minuten nog moeten doen, ipv 280 waar ik nog recht op heb. Ik hoor graag van u
Reputatie 5
Badge +10
Hoi van Haarlem,

We zullen 250 belminuten toevoegen aan de bel/sms bundel. Wel zullen er 250 smsjes van de sms bundel worden afgetrokken.

Groetjes,

Alex
Ik heb precies hetzelfde probleem alleen dan met een 50 abbonement. Door de storing zijn mijn belminuten ook ingevuld met de verstuurde smsjes terwijl ik een smsbundel heb. Ik heb op dit moment ongeveer 30 minuten gebruikt en zal er dus nog 20 moeten hebben. In plaats hiervan heb ik nu voor 6 euro buiten mijn bundel gebeld door de smsjes. De smsbundel is inmiddels weer geactiveerd maar ik hoop de overige 20 minuten deze maand nog te kunnen krijgen en neem aan dat ik de 6 euro aan belkosten niet hoef te betalen. Ik reageer op dit bericht aangezien op mijn bericht niet is gereageerd (wat wel aangegeven staat op de site, binnen 1 dag).

Met vriendelijke groet,
Astrid
Mijn probleem is opgelost, vriendelijk bedankt!

Groeten, Astrid
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Astrid,

Ik zag inderdaad dat we je vraag in een ander topic al hadden behandeld.

Goed om te horen dat het probleem is opgelost. Je ontvangt nog een email met een bevestiging over de kwijtschelding van de kosten.

Groetjes,

Alex

Reageer