Skip to main content
Heb van jullie een bericht ontvangen dat mijn internetbundel is verbruikt, terwijl ik deze maand heb bijgekocht en volgens mijn Simyo heb ik nog 501 Mb tegoed. Hoe kan dit?
Ik weet dat het al bekend was en dat het bericht zou worden aangepast. Wat is de precieze tekst?
@ Raytje, ik heb gezien dat dit een bekend probleem is, maar het zou zijn opgelost. Voor mij dus niet, vandaar mijn vraag. Wat is nu leidend, het verbruik in mijn simyo of via sms-bericht?
Ik zou aanraden dat wat de moderator als antwoord gaat geven..
Ik wacht de reactie van de moderator af.
Hoi Elizabetta,



Goed dat je hier navraag over doet 🙂. Je wil natuurlijk wel zeker zijn dat je verbruik binnen je nieuwe extra bundel valt. Zo te zien heb je een 100% sms'je gekregen toen je standaard (200 MB bundel) op was. Hierna gaat het verbruik meteen door naar de nieuwe 500 MB bundel; je hebt dus nog MB's over!



De tekst in dit berichtje is inderdaad verwarrend, want daarin staat de je bundel op is en dat je MB's moet bijkopen of anders het buitenbundel tarief dient te betalen. Deze tekst kunnen we helaas voor deze maand niet meer aanpassen. Dit zou volgende maand wel zo zijn, dus het is nog even twee dagen volhouden.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor jullie hulp Raytje en Friesian.

Reageer