Ik dacht dat ik er al eens een topic aan had gewijd maar kan hem niet vinden in mijn lijstje met topics.
Ik heb met grote regelmaat slecht tot matig bereik op 3G. Volgens de coverage pagina van KPN zou het goed moeten zijn.
Ook de pagina van GSM masten geeft aan dat ik tussen 2 masten woon, waarvan de ene op nog geen 200 meter is van m'n woning. Deze masten zijn UMTS / GSM 1800 en LTE.
Ook heb ik alle tips & trucs die we hier vaak geven al geprobeerd.
Omdat het overdag drukker is ook in de late avond / nachturen gekeken. Geen verschil.
Binnen en buiten maakt ook geen verschil.
Op 2G is het iets beter maar niet 100%
Vooral in Zaanstad / Amsterdam zou je toch zeer goed bereik verwachten.
Bladzijde 3 / 3
Hoi Raytje,
Ik snap wat je bedoelt. Ik ben alleen bang dat de netwerkspecialisten de bovenstaande vragen exact beantwoord willen hebben alvorens ze er überhaupt naar gaan kijken.
Kun je mij het opsturen? Dan zal ik hen contacteren.
Groetjes,
Ilias
Ik snap wat je bedoelt. Ik ben alleen bang dat de netwerkspecialisten de bovenstaande vragen exact beantwoord willen hebben alvorens ze er überhaupt naar gaan kijken.
Kun je mij het opsturen? Dan zal ik hen contacteren.
Groetjes,
Ilias
Al die gegevens heb ik al ingevuld op het netwerk formulier
Hoi Raytje,
Ik kan me goed voorstellen dat je niet helemaal tevreden bent met het antwoord van de netwerkspecialisten. Het voelt vast een beetje als naar de dokter gaan met een pijntje en dan horen dat er helemaal geen probleem is. Zuur!
Helaas kunnen wij de netwerkspecialisten niet ertoe zetten om een onderzoek te starten met de informatie die zij nu hebben. Is er misschien aanvullende informatie die essentieel kan zijn voor hen? Is er iets dat zij missen, bijvoorbeeld? Want hoe het er nu voor staat, lijkt het er niet op dat zij een onderzoek gaan uitvoeren.
Ik wil je graag helpen, Ray!
Groetjes,
Jihane
Ik kan me goed voorstellen dat je niet helemaal tevreden bent met het antwoord van de netwerkspecialisten. Het voelt vast een beetje als naar de dokter gaan met een pijntje en dan horen dat er helemaal geen probleem is. Zuur!
Helaas kunnen wij de netwerkspecialisten niet ertoe zetten om een onderzoek te starten met de informatie die zij nu hebben. Is er misschien aanvullende informatie die essentieel kan zijn voor hen? Is er iets dat zij missen, bijvoorbeeld? Want hoe het er nu voor staat, lijkt het er niet op dat zij een onderzoek gaan uitvoeren.
Ik wil je graag helpen, Ray!
Groetjes,
Jihane
Lief van je maar ik geef het op. Heb alles, meerdere keren, doorgegeven.
- zwakke signaalsterkte van -110dbm
- kwaliteit bellen niet altijd goed.
- tot stand komen van een gesprek moet soms in 2en.
- KPN dat 5 sterren geeft aan hun dekking op 4g+, maar bij 5 sterren hoort ook een beter bereik lijkt mij.
Maar zoals gezegd, ik geef het op.
Dank jullie voor alle moeite. 🙂
- zwakke signaalsterkte van -110dbm
- kwaliteit bellen niet altijd goed.
- tot stand komen van een gesprek moet soms in 2en.
- KPN dat 5 sterren geeft aan hun dekking op 4g+, maar bij 5 sterren hoort ook een beter bereik lijkt mij.
Maar zoals gezegd, ik geef het op.
Dank jullie voor alle moeite. 🙂
Hoi Raytje,
Ik heb het er vandaag met Angela nogmaals over gehad. We vinden het heel vervelend dat er geen onderzoek voor je is gestart, dus gaan we dit even op een andere manier aanpakken. Angela heeft je daar al over geïnformeerd 😉
We zijn er dus mee aan de slag! Jij hoeft nu geen actie meer te ondernemen, en we zullen het je laten weten zodra we meer weten, goed?
Groetjes,
Jihane
Ik heb het er vandaag met Angela nogmaals over gehad. We vinden het heel vervelend dat er geen onderzoek voor je is gestart, dus gaan we dit even op een andere manier aanpakken. Angela heeft je daar al over geïnformeerd 😉
We zijn er dus mee aan de slag! Jij hoeft nu geen actie meer te ondernemen, en we zullen het je laten weten zodra we meer weten, goed?
Groetjes,
Jihane
Ja klopt helemaal. Ik wacht geduldig Angela af. 🙂
Bedankt voor je geduld Raytje! Angela zit erbovenop 😳
Angela heeft Raytje vandaag toevallig gesproken 😉 Raytje belde mij om te laten weten dat de netwerkspecialist contact met hem heeft opgenomen, eindelijk!
Yeah!! En er lijkt nu iets te gaan gebeuren ook..
Geduld is een schone zaak 😛
Geduld is een schone zaak 😛
Dat is heel fijn Raytje! Hopelijk wordt alles snel opgelost 🙂
Ben vanmorgen weer gebeld door KPN. De situatie is als volgt.
De positie en richting bepalen een deel van het probleem. Dit kan niet aangepast worden omdat er anders ergens anders problemen komen.
Rondom de flat staat allemaal hoge bomen, deze blokken deels de straling. Ook de andere hoge gebouwen zijn hier de oorzaak van.
De coverage pagina's is te positief werd toegegeven. Of het aangepast word is niet bekend.
Ik zou bij een KPN winkel een repeater kunnen halen die ik dan richting het Noord Westen plaats. Kosten 400 euri's dus dat ga ik niet doen.
Komt er op neer dat er niks anders aan te doen ik.
Iedereen bedankt voor de tijd die jullie er in gestoken hebben.
Ps. Probeerde Angela te bellen maar kreeg voicemail..
🙂
De positie en richting bepalen een deel van het probleem. Dit kan niet aangepast worden omdat er anders ergens anders problemen komen.
Rondom de flat staat allemaal hoge bomen, deze blokken deels de straling. Ook de andere hoge gebouwen zijn hier de oorzaak van.
De coverage pagina's is te positief werd toegegeven. Of het aangepast word is niet bekend.
Ik zou bij een KPN winkel een repeater kunnen halen die ik dan richting het Noord Westen plaats. Kosten 400 euri's dus dat ga ik niet doen.
Komt er op neer dat er niks anders aan te doen ik.
Iedereen bedankt voor de tijd die jullie er in gestoken hebben.
Ps. Probeerde Angela te bellen maar kreeg voicemail..
🙂
Hoi Raytje,
Enorm balen dat ze er helemaal niks aan kunnen doen! Het is dus geen 5-sterren dekking zoals ze op de coverage pagina's beweren. Er zijn dus allemaal bomen en gebouwen die een deel van de straling blokkeren. Echt jammer zeg!
Ik snap dat je geen € 400,- voor een repeater gaat betalen. Dat is wel echt heel veel geld.
Heb je inmiddels wel contact met Angela kunnen krijgen? Anders vraag ik wel of ze je even terug belt.
Groetjes,
Samantha
Enorm balen dat ze er helemaal niks aan kunnen doen! Het is dus geen 5-sterren dekking zoals ze op de coverage pagina's beweren. Er zijn dus allemaal bomen en gebouwen die een deel van de straling blokkeren. Echt jammer zeg!
Ik snap dat je geen € 400,- voor een repeater gaat betalen. Dat is wel echt heel veel geld.
Heb je inmiddels wel contact met Angela kunnen krijgen? Anders vraag ik wel of ze je even terug belt.
Groetjes,
Samantha
Ik bel d'r van de week nog wel even 🙂
Ondertussen hebben wij elkaar gesproken! Fijn dat er nu in ieder geval uitsluitsel is 🙂
Dit zijn een deel de bomen waar het over gaat.
Heb overigens ook een nieuwe simkaart besteld. De huidige is al weer iets ouder en heeft geen nfc. Misschien helpt het een beetje 🙂
Heb overigens ook een nieuwe simkaart besteld. De huidige is al weer iets ouder en heeft geen nfc. Misschien helpt het een beetje 🙂
Hoi Raytje,
Wat een mooi uitzicht heb je! Wel heel jammer dat je dekking hierdoor niet goed is.
Fijn dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt besteld. Laat je ons weten of je dekking er beter op wordt?
Groetjes,
Asma
Wat een mooi uitzicht heb je! Wel heel jammer dat je dekking hierdoor niet goed is.
Fijn dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt besteld. Laat je ons weten of je dekking er beter op wordt?
Groetjes,
Asma
Hoi,
Ja doe ik.. En anders toch de gemeente verzoeken de bomen te verwijderen 😛
Zullen ze vast niet doen 😃
Ja doe ik.. En anders toch de gemeente verzoeken de bomen te verwijderen 😛
Zullen ze vast niet doen 😃
Wat betreft het verbruik geen verschil merkbaar. Maargoed, de NFC functie is altijd handig. Helemaal als de ABN de wallet app live gaat brengen.
Hoi Raytje,
Jammer dat de nieuwe simkaart geen verschil heeft gemaakt! 😞 Maar wel prettig om nu NFC te hebben. Ik ben benieuwd naar of we over een paar jaar helemaal geen pasjes meer gebruiken. Misschien wordt je mobiele telefoon dan dé manier om mee te betalen en te reizen.
Groetjes,
Jihane
Jammer dat de nieuwe simkaart geen verschil heeft gemaakt! 😞 Maar wel prettig om nu NFC te hebben. Ik ben benieuwd naar of we over een paar jaar helemaal geen pasjes meer gebruiken. Misschien wordt je mobiele telefoon dan dé manier om mee te betalen en te reizen.
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.