Skip to main content
'Ik heb pas geleden een bundel aangevraagd e ik kreeg toen een hoge rekening dus daarna heb ik hem meteen weer opgezegd omdat ik dacht dat ik dat moest gaan betalen iedere maand maar toen ik hem opgezegd had moest ik nog 5 euro betalen maar nu wil ik gewoon mijn simkaart gebruiken en weer verder met prepaid maar waarom doet mijn simkaart het nog niet? ik heb vorige week die rekening betaald en nu staat er dat ik voor de volgende maand weer moet betalen terwijl mijn simkaart het niet eens doet en ik er niet eens gebruik van kan maken? hoe kan ik weer gebruik maken van mijn simkaart?'.
Hoi Foepe,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat er verwarring is ontstaan over het gebruiken van jouw aansluiting!



Ik heb in het systeem nagekeken wat er precies gebeurd is. Jij maakte gebruik van een Simyo Prepaid simkaart. Op 18 september, heb je besloten deze om te zetten naar een Sim Only Abonnement met 100 belminuten en 500MB. Hier betaal je inderdaad maandelijks een bedrag voor.



Dezelfde dag heb je jouw contract bij ons opgezegd. Dit betekent dat je jouw hele abonnement hebt beëindigd in plaats van geannuleerd. Je kunt hierdoor niet meer terug overstappen naar Prepaid. Het 06-nummer wordt volledig opgezegd. Helaas kan ik dit niet terugdraaien 😞 Je hebt hier op 18 september ook een e-mail van gekregen ter bevestiging.



Als je toch graag weer een Prepaid Simkaart bij ons wilt bestellen, dan kan dit natuurlijk. Je kunt dit in orde maken via onze website. Je krijgt dan wel een nieuw telefoonnummer en een nieuwe simkaart. Heb je hier verder nog vragen over?



Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'.



Groetjes,

Angela
Moet ik dan nu nog die rekening van November gaan betalen??
Hoi Foepe,



De aankomende factuur van oktober/november is nu precies € 0,00, dus die hoef je niet te betalen 😉.



Groetjes, Tiury

Reageer