Skip to main content

Wil graag me dochter een Simyo abonnement doen maar het lukt niet omdat ik nog onder bewind staat ik heb contact gehad met haar en zij geeft accoord gegeven kan ik het regelen of moet zij contact opnemen met jullie 

Alvast bedankt 

Groetjes 

Gintje

Voor wat betreft de bewindvoering wacht ik op de reactie van Simyo.

Maar het dringende advies: neem een data plafond. Kost 50 cent maar kan enorme buitenbundel kosten voorkomen.

Hallo @Gintje als je dochter 18+ is, meerderjarig dus, kan ze zelfstandig een abo afsluiten en heeft dan niets met jouw privé-omstandigheden te maken.

Is ze jonger dan 18 is het verstandig voor haar een prepaid te regelen, dan kan ze van haar eigen zakgeld of ‘krantenwijk’ haar eigen beltegoed kopen en als je dan toch per se voor je minderjarige dochter aan abo af wilt/kunt sluiten, sluit ik me geheel bij het advies van @wimj12 aan, zet s.v.p. het dataplafond voor slechts 50 cent per maand aan, dat kan heel veel financiële ellende voorkomen.

Succes met je beslissing.

Ze krijg een stop er op als ze haar bundel op heeft anders kost het me kapitalen 

Bedankt voor de reactie 

Groetejs

Ze krijg een stop er op als ze haar bundel op heeft anders kost het me kapitalen 

Bedankt voor de reactie 

Groetejs

Wat bedoel je precies met ‘ze krijgt er een stop op’? Buiten bundelkosten zijn gigantisch, die kunnen binnen de kortste keren tot honderden euro's oplopen. Echt, neem voor die 0,50 een dataplafond er bij.

Hi @Gintje,

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je een bestelling wilt plaatsen voor je dochter.

Je kunt de bestelling gerust via onze website plaatsen. Deze zal dan wel automatisch afgewezen worden. Je bewindvoerder kan daarna naar ons mailen dat ze akkoord geven voor de bestelling en wij keuren de bestelling dan handmatig goed.

Mijn advies is ook om tijdens je bestelling aan te geven dat je kiest voor een dataplafond. Hiermee kun je voorkomen dat je hoge kosten maakt buiten je bundel vanwege internetverbruik.

Bedankt voor jullie hulp! @wimj12, @JanD en @Summer2 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer