.

Beantwoord

Simyo prepaid --> Simyo abonnement

  • 2 September 2012
  • 3 reacties
  • 519 Bekeken

Hallo,
Ik wil een prepaid overzetten naar een abbo.
Nu stond er bij "mijn Simyo" de mogelijkheid "prepaid overzetten naar abbo".
Aangezien ik dit een beetje raar vond , want er werd niet gevraagd naar het soort abbo, heb ik hier een foutief rekeningsnummer in gevuld. Daarna had ik willen zien of ik een abbo-vorm aan kon geven. Niet dus!!
Nu blijkt dat ik dat niet meer kan veranderen. Dus mijn vraag: Kunt U het bankrekenings nummer resetten?

Ik denk dat de procedure van prepaid naar abbo de volgende stappen moet doorlopen en als ik fout zit dan hoor ik dat graag.

1. Een abbo selecteren. (Naam aanvrager moet gelijk zijn aan naamhouder prepaid)
2. Nummerbehoud aanklikken.
3. Onder "mijn Simyo" van prepaid naar abbo aanklikken en bankrekening invullen en Simyo toestaan 0.01 af te schrijven.
4. Op afschrift de code aflezen en invullen bij "mijn Simyo"

Met vr. gr. M.G. van Dijk
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 16:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum kimvdijk,

Ik heb jouw bankrekeningnummer uit het systeem verwijderd. Om deze reden is het mogelijk om de aanvraag opnieuw via de optie op de persoonlijke pagina in te dienen. Als je de aanvraag via jouw persoonlijke pagina indient is het niet nodig om een abonnement aan te vragen met nummerbehoud maar zal jouw huidige simkaart (de bankrekening dient hiervoor wel geactiveerd te zijn) omgezet worden naar een aansluiting met abonnement. Zou je even kunnen laten weten of het je gelukt is?
Beste Wayne

Helaas stond het nummer nog net zo op de site als gisteren.
Dus ik heb een nieuw abbo met nummerbehoud aangevraagd.
Hopen dat dat goed gaat

gr. Martin
Badge +6
Beste Kimvdijk,

Je order is goed ontvangen en reeds verwerkt. De simkaart is al verstuurd die zal met 2 á 3 werkdagen gaan ontvangen.
Je zult per email een datum krijgen voor het nummerbehoud.

Reageer