Skip to main content

.

Kreeg in een keer gisteren een melding dat Simyo Compleet ( dubbele bundels ) is uitgeschakeld .

Er is in mijn situatie niets veranderd , heb nog gewoon KPN Internet .

Waar dit verhaal dan ook weg komt , meneer Joost mag het weten .

Mail naar Simyo gestuurd , komt vaag verhaal terug in heel slecht Nederlands dat “persoonlijke data” uit zou staan . Zeg het maar.

Uiteindelijk is er nog niets veranderd en Simyo compleet staat nog steeds uitgeschakeld.

Heb het idee dat als Simyo iets verkeerd kan doen , ze het niet zullen laten . De activering van de simkaart was al een drama , waardoor ik 2 weken zonder aansluiting heb gezeten  .

Geweldige provider !

Persoonsgegevens staan gewoon aan !!


@Sandeb 

Je bent niet de enige.. Waarschijnlijk werkt het weer.

 


Ja , is weer geactiveerd . 
Wel vervelend dat je eerst boos moet worden voordat e.e.a. geregeld is .


Hoi @Sandeb,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat je Simyo Compleet zomaar is vervallen. Zoals @Ray al aangaf lijkt het erop dat je niet de enige bent die dit probleem had. Gelukkig is het nu opgelost. Onze excuses voor het ongemak! 

Groetjes,
Seren


Reageer