.

Beantwoord

Simyo Compleet niet te activeren, wat nu?

  • 28 October 2022
  • 5 reacties
  • 6025 Bekeken

Hoi, ik heb deze week ons KPN internet en TV geactiveerd. Ik en mijn vrouw hebben reeds een Simyo abonnement en willen nu Simyo Compleet activeren. Echter, de optie is niet beschikbaar via de website of app. Kunnen jullie zien of er iets verkeerds staat? Ik heb zelf onze adres gegevens gecontroleerd in Simyo en bij KPN en deze zijn identiek. Alvast bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Roeqajja 28 October 2022, 13:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @soeperkoe,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je vrouw en jijzelf klant zijn geworden, welkom bij Simyo 😄! Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt hierover.

Je geeft in je bericht aan dat je sinds deze week een KPN Thuis aansluiting hebt, het duurt ongeveer een week voordat wij deze informatie binnen krijgen van KPN. Dit is hoogstwaarschijnlijk de reden waarom je Simyo Compleet nog niet kunt activeren. Ik wil je daarom vragen om dit nog een paar dagen af te wachten, totdat je minimaal 1 week je KPN Thuis aansluiting hebt. Zodra je in aanmerking komt voor Simyo Compleet, zie je in Mijn Simyo een tegel in het Overzicht met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Hier kun je de verdubbeling van je bundels dan activeren 😊.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Kijk voor de zekerheid ook nog even in de app Of je instellingen goed staan voor compleet!

Reputatie 7
Badge +6

Wat @Ron H zegt is inderdaad een goeie tip! De optie “persoonsgegevens” moet aanstaan in Mijn Simyo. Dit kun je terugvinden bij Instellingen>  (Persoonlijke) gegevens> Berichten van Simyo> persoonsgegevens. Ik had dit voor je eigen nummer al nagekeken en de optie staat goed, voor het nummer van je vrouw heb ik dit niet kunnen nakijken omdat ik alleen het nummer kan zien wat is gekoppeld aan je account hier op het Forum. 

Bedankt weer voor je hulp, Ron! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Super bedankt voor jullie hulp en antwoorden! Ik check het volgende week nogmaals :-)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @soeperkoe,

Bedankt voor je reactie. Dat is helemaal goed! Indien je nog vragen hebt hierover, kun je het gerust laten weten 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer