Hi @N.A,
Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag even met je mee wat er aan de hand is!
Ik zie op je aansluiting dat je Simyo Compleet niet hebt aangevinkt bij je bestelling, maar je hebt wel de mogelijkheid om dit te activeren! Via Mijn Simyo in het Overzicht zou je een knop moeten zien met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Je ontvangt een bevestigingsmail en sms als dit is gelukt en de verdubbeling van je bundels gaat vanaf de volgende maand in.
Groetjes,
Roeqajja
Hallo Roeqajja,
Bedankt voor je reactie. Ik was toch echt in de veronderstelling, dat ik het vinkje voor het thuisabonnement van KPN had aangevinkt bij het afsluiten van mijn Simyo abonnement.
Inmiddels heb ik het via de app alsnog aangevraagd.
Bedankt voor de tip.
Met vriendelijke groet
Nihad
Heb je er voor gezorgd dat de tenaam stelling identiek is?