Skip to main content

.

Goedemiddag,

Ik heb een abonnement afgesloten bij Simyo en vandaag is mijn simkaart met nummerbehoud geactiveerd. Bij het afsluiten van mijn abonnement, had ik aangegeven dat ik vast internet van KPN thuis heb.  Ik zie echter in mijn Simyo app dat de databundel niet is verdubbeld.

Zou er nagekeken kunnen worden wat hier mis gaat.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Nihad

 

 

 

Hi @N.A,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag even met je mee wat er aan de hand is!

Ik zie op je aansluiting dat je Simyo Compleet niet hebt aangevinkt bij je bestelling, maar je hebt wel de mogelijkheid om dit te activeren! Via Mijn Simyo in het Overzicht zou je een knop moeten zien met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Je ontvangt een bevestigingsmail en sms als dit is gelukt en de verdubbeling van je bundels gaat vanaf de volgende maand in. 😊

Groetjes,
Roeqajja


Hallo Roeqajja,

Bedankt voor je reactie. Ik was toch echt in de veronderstelling, dat ik het vinkje voor het thuisabonnement van KPN had aangevinkt bij het afsluiten van mijn Simyo abonnement.

Inmiddels heb ik het via de app alsnog aangevraagd.

Bedankt voor de tip.

Met vriendelijke groet

Nihad

 

 

 


Heb je er voor gezorgd dat de tenaam stelling identiek is?


Reageer