Skip to main content
Hallo,



Heb al jaren een sim-only abonnement. Wil er nu internet bij met een maandbundel.

Selfservice blijkt echter niet te werken. Logt me steeds uit en ik krijg een formulier alsof ik een nieuwe sim-kaart wil bestellen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit wel voor elkaar krijg?



Groet,

Hans
Ik heb trouwens ook geen 4 SMS-jes ontvangen na het inschakelen van internet om mijn mobiel.

Het lijkt wel of de mijn simyo portaal nog een test-versie is.

De self-service pagina is helemaal geweldig. Als je daar wat doet ben je plots uitgelogd.

Heel vreemd allemaal. Ik ga maar eens naar bellen.com om te kijken of ik niet beter kan overstappen naar een andere provider.
Zojuist klantenservice aan de telefoon gehad.

Het blijkt dat ik van LowCall kom en dan kan er niet zo maar een internet abonnement bij.

De self-service houdt daar geen rekening mee en vermeld dus niet de juiste procedure.

Die is namelijk: nieuw sim-only simyo abonnement aanvragen met nummerbehoud.

Je krijgt dan na ongeveer 5 werkdagen een nieuwe sim-kaart van simyo maar krijgt dus ook nieuwe tarieven ...

Eigenlijk kan je dus ook net zo makkelijk overstappen naar een andere provider.

Voor mij reden genoeg om alle aanbiedingen van providers eerst eens met elkaar te vergelijken.



Vraag mag dus gesloten worden.
Hallo,



Heb al jaren een sim-only abonnement. Wil er nu internet bij met een maandbundel.

Selfservice blijkt echter niet te werken. Logt me steeds uit en ik krijg een formulier alsof ik een nieuwe sim-kaart wil bestellen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit wel voor elkaar krijg?



Groet,

Hans
Ik heb trouwens ook geen 4 SMS-jes ontvangen na het inschakelen van internet om mijn mobiel.

Het lijkt wel of de mijn simyo portaal nog een test-versie is.

De self-service pagina is helemaal geweldig. Als je daar wat doet ben je plots uitgelogd.

Heel vreemd allemaal. Ik ga maar eens naar bellen.com om te kijken of ik niet beter kan overstappen naar een andere provider.




Hoi Proxit,



Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat je een Lowcall-aansluiting hebt.

Ben je van plan om de overstap te gaan maken nu?



Groetjes,

Charlene

Reageer