.

Beantwoord

simkaart is niet geactiveerd

  • 12 October 2012
  • 5 reacties
  • 288 Bekeken

mijn simkaart is niet geactiveerd, mogelijk omdat ik 0,05 cent negatief sta.
nu wil ik overstappen op een abonement. moet ik dan eerst prepaid opwaarderen?
als ik buiten mijn bundel bel, wat zijn de kosten dan? kan ik dat ook blokkeren?
als ik eerst alleen een abonnement wil en later wellicht ook een internetbundel erbij, kan ik dat er dan gratis bij doen of moet ik daar extra aansluitingskosten voor betalen?
icon

Beste antwoord door Alex 15 October 2012, 13:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Kippenzooi,

Om over te stappen van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement mag je inderdaad geen negatief beltegoed saldo hebben. Je moet daarom eerst opwaarderen. Als je eenmaal bent overgestapt zal het resterende beltegoed echter automatisch worden verrekend met je factuur.

Het buiten de bundel tarief voor bellen/sms-en is € 0,31. Je kunt dit niet blokkeren. Je kunt uiteraard wel uitgaande oproepen vanuit je toestel blokkeren. Het toevoegen of verwijderen van een internet bundel is gratis.

Groetjes,

Alex
en hoe moet ik dat nu achteraf regelen met het nummerbehoud?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kippenzooi,

Dit gaat allemaal vanzelf tijdens je aanvraag. Je telefoonnummer zal binnen 24 uur aan het Simyo abonnement zijn gekoppeld.

Groetjes,

Alex
Dat aanvragen heb ik dus al gedaan en daar kon ik dus niet mijn kaartnr  invullen.
kan het dan ook achteraf nog en zo ja hoe
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kippenzooi,

Ik zie dat je een hele nieuwe bestelling hebt gedaan. Ondanks dat deze simkaart al verstuurd ik, dien je deze retour te sturen. Je moet de simkaart niet activeren.

Je moet als volgt over te stappen naar een Simyo abonnement:

- log in op je persoonlijke prepaid pagina
- kies voor 'overstappen naar Simyo abonnement'

Het telefoonnummer zal binnen 24 uur op de prepaid simkaart worden gezet. Het eventueel resterende beltegoed zal automatisch worden verrekend met je factuur.

Groetjes,

Alex

Reageer