.

Beantwoord

Simkaart is geactiveerd alleen kan niet bellen en internetten, bundel nog niet actief?

  • 21 August 2015
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb mijn simkaart geactiveerd maar helaas is mijn bundel nog niet actief. Waarom niet? Hoelang duurt het nog?
icon

Beste antwoord door Scotsman 21 August 2015, 21:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat bedoel je met bundel? Een bundel is iets dat je erbij neemt, maar om te kunnen bellen en internetten heb je helemaal geen bundel nodig. Bedoel je soms dat je simkaart na activeren geen verbinding kan maken met het netwerk? Met andere woorden je kunt niet bellen of gebeld worden? In dat geval moet je je telefoon eens helemaal uit- en weer aanzetten.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi llevert, welkom bij Simyo en welkom op het forum :)

Scotsman stelt een aantal belangrijke vragen. Met een actieve simkaart kun je gelijk al bellen en internetten. Ik zie in je gegevens zo niks raars staan. Er is geen blokkade en de activatie is gelukt.

Om deze reden heb ik je simkaart een reset gegeven. Zet je hiervoor je telefoon uit en aan? Ook kun je je simkaart opnieuw plaatsen in je telefoon en handmatig het KPN netwerk selecteren.

Als het niet werkt, geef je dan door welke melding je ziet op je telefoon of hoort als je belt? Wanneer je een iPhone hebt, is het belangrijk om te synchroniseren via iTunes.

Geef je door of de stappen lukken? :)

@Scotsman; dankjewel voor je goede hulp 😃

Reageer