Skip to main content
Hoe kan ik voor een oudere dame een sim only bestellen zonder haar inloggegevens van de bank? Aan het eind van het formulier vragen jullie haar inloggegevens, die heeft zij niet omdat ze geen computer heeft en haar bankzaken niet online doet en wordt de aanvraag geannuleerd. Kan zij jullie niet via een andere manier machtigen? Het lukt mij ook niet om jullie te bellen. 1200 breekt elke keer af en 0800 nummer ook. Dus vandaar maar dit forum.
Besta makiaguide,



Wij zijn een online provider en alles gaat bij ons via het internet. Als je geen gebruik maakt van het internetbankieren is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van een Simyo abonnement.



Groetjes,



Arie
Besta makiaguide,



Wij zijn een online provider en alles gaat bij ons via het internet. Als je geen gebruik maakt van het internetbankieren is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van een Simyo abonnement.



Groetjes,



Arie





Jammer want ik ben wel fan van jullie. Ik heb de dame al bij een andere provider aangemeld. Dank je wel voor je snelle reactie.

Groetjes, Zakeya
Hoi Makiaguide,



Dat is inderdaad jammer. Goed om te horen in ieder geval dat je fan van ons bent!



Groet,

Ellen

Reageer