Hallo,
Ik wilde overstappen van Simyo prepaid naar een abonnement. Heb ik een nieuwe aanvraag gemaakt en ook al 0,01 cent overgemaakt.
Bij het nummerbehoud-formulier kwam ik erachter dat Simyo daar niet bij stond als provider.
Achteraf heel dom natuurlijk dat ik niet gelijk naar de selfservice pagina vam Mijn Simyo ben gegaan om mijn prepaid kaart om te zetten naar een abonnement (hetgeen ik inmiddels gedaan heb).
Ik wil graag natuurlijk mijn nieuwe abo aanvraag annuleren, omdat ik dit zelf nu al geregeld heb.
Moeten jullie hier nog handelingen voor doen of gebeurt er niets zolang het nummerbehoud formulier niet is ingevuld?
Ik hoor het graag,
M.vr.gr.
peterl
Ik wilde overstappen van Simyo prepaid naar een abonnement. Heb ik een nieuwe aanvraag gemaakt en ook al 0,01 cent overgemaakt.
Bij het nummerbehoud-formulier kwam ik erachter dat Simyo daar niet bij stond als provider.
Achteraf heel dom natuurlijk dat ik niet gelijk naar de selfservice pagina vam Mijn Simyo ben gegaan om mijn prepaid kaart om te zetten naar een abonnement (hetgeen ik inmiddels gedaan heb).
Ik wil graag natuurlijk mijn nieuwe abo aanvraag annuleren, omdat ik dit zelf nu al geregeld heb.
Moeten jullie hier nog handelingen voor doen of gebeurt er niets zolang het nummerbehoud formulier niet is ingevuld?
Ik hoor het graag,
M.vr.gr.
peterl
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum peterl,
Ik zie inderdaad dat je een Simyo abonnement besteld hebt. We kunnen de verzending van het pakket niet meer tegenhouden, maar zolang je de simkaart niet activeert, zal er geen abonnement ingaan. Ik raad je daarom aan om de simkaart retour te sturen en in ieder geval niet te activeren.
Groetjes,
Alex
Ik zie inderdaad dat je een Simyo abonnement besteld hebt. We kunnen de verzending van het pakket niet meer tegenhouden, maar zolang je de simkaart niet activeert, zal er geen abonnement ingaan. Ik raad je daarom aan om de simkaart retour te sturen en in ieder geval niet te activeren.
Groetjes,
Alex
Hallo , ik wil mijn aanvraag sim only abo intrekken. Kan dat langs deze weg?
Kan geen emailadres vinden. Via Chat is geen personeel beschikbaar. Telefoon zit je tijden in de wacht. Whats app , weet niet hoe dat gaat als nog niet bekend in mijn contacten.
OK dank je wel Alex. Doe ik dat.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp wil jij je nieuwe Sim Only abonnement annuleren. Via deze pagina kun je kosteloos annuleren binnen 14 dagen. Ik hoor graag van je of dit lukt.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.