.

Beantwoord

Sim-only abbonement met nummerbehoud

  • 22 August 2012
  • 1 reactie
  • 495 Bekeken

Beste,

Op 11-08-2012 heb ik een abbonement aangevraagd met nummerbehoud, en ik heb vervolgens keurig de simkaart op 13-08-2012 ontvangen. Het nummer zou volgens jullie website en volgens jullie bericht aan mij binnen 10 werkdagen overgezet worden. Het nummer zou dus op 24-08-2012 overgezet moeten zijn, alleen krijg ik een e-mail dat het nummer pas op 27-08-2012 overgezet gaat worden. 

Nu is dit opzich geen probleem, afgezien van het feit dat mijn maandbundel wel al is ingegaan, namelijk op 20-08-2012, terwijl ik er nog helemaal niets mee kan doen. Dit lijkt me dan ook niet echt te kloppen. 
Daarnaast vind ik het jammer dat jullie de 10 beloofde werkdagen niet na komen, want hierdoor zal ik bij mijn andere provider weer extra beltegoed op moeten waarderen.

Graag hoor ik van jullie een oplossing voor het probleem met mijn maandbundel.


Met vriendelijke groet, 
Robin 
icon

Beste antwoord door Wayne 24 August 2012, 14:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum RobinL94,

Gezien het feit er eerst nummerbehoud is uitgevoerd maar deze wederom is geannuleerd, zijn de bundels onterecht geactiveerd. Wij zullen de onterechte kosten (vanaf 21-08 tot en met 27-08) voor zowel de internet als de bel/sms bundel crediteren. Deze credit kan je op de eerstvolgende factuur terug zien. Excuses voor het ongemak.

Reageer