.

Vraag

sim kwijt, oversluiten naar blackberry abo

  • 26 June 2012
  • 1 reactie
  • 487 Bekeken

Badge
hallo, wat betekent bij Simyo Weinig 100+20? Zijn dit 100 belminutenen 20 sms'jes? 

Als ik dit abo neem icm de blackberry optie (jammer dat je hier niet voor minder MB"s kan kiezen!) klopt het dat ik dan op 17,49 per maand uitkom?

Ik ben mijn toestel kwijt met een simyo weinig abo er in. Kan ik dit per 1 juli opzeggen of blokkeren en dan met hetzelfde nummer dit blackberry abo afsluiten? 

Een blackberry toestel heb ik al. 

Hoe snel kan dit geregeld zijn? 

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Martinevanrhee,

100 + 20 betekent dat u de eerste 6 maanden 120 bel/sms minuten ontvangt. Je belt en stuurt smsjes vanuit dezelfde bundel. Je betaalt dan inderdaad de eerste 6 maanden 17,49. Na 6 maanden betaalt u 22,49 euro.

Wij raden je aan niet een nieuw abonnement te bestellen, maar je bundel te wijzigen. Als je de extra 20 minuten wilt ontvangen, kun j wijzigen van Simyo weinig naar Simyo weinig. Ook kun je een Blackberry bundel toevoegen. Dit kan allemaal via het tabblad overzicht vanaf je persoonlijke pagina.

Je kunt namelijk niet intern overstappen van een Simyo abonnement naar een ander Simyo abonnement met nummerbehoud.

Groetjes,

Alex

Reageer