Skip to main content
Hallo Simyo



Bedankt voor de snelle levering van de sim-kaart

ik ben sinds afgelopen maandag bij jullie klant geworden van een simyo  sim only abonnoment,  van 300min 7 euro per maand.

Vandaag heb ik mijn sim-kaart geactiveerd via mijn simyo.

Waar er eerst 300 belminuten tegoed stond staat nu opeens 184 minuten beltegoed over.

Hoe kan dit? ik heb hem net geactiveerd en nog niemand ermee gebeld en ben gelijk 116 belminuten kwijt?

Kunt u mij hiermee helpen? Ik betaal toch voor 300 belminuten?



Met vriendelijke groet

Tonia
Hallo Tonia,



Omdat je abonnement later in de maand is ingegaan zijn je 300 minuten/sms naar rato verdeeld. Maandag was het 11 maart. Dus ongeveer 1/3 van je bundel ben je kwijt (los van eventuele gebelde minuten en/of sms'jes), maar wordt ook niet in rekening gebracht!
Hallo Simyo



Bedankt voor de snelle levering van de sim-kaart

ik ben sinds afgelopen maandag bij jullie klant geworden van een simyo  sim only abonnoment,  van 300min 7 euro per maand.

Vandaag heb ik mijn sim-kaart geactiveerd via mijn simyo.

Waar er eerst 300 belminuten tegoed stond staat nu opeens 184 minuten beltegoed over.

Hoe kan dit? ik heb hem net geactiveerd en nog niemand ermee gebeld en ben gelijk 116 belminuten kwijt?

Kunt u mij hiermee helpen? Ik betaal toch voor 300 belminuten?



Met vriendelijke groet

Tonia




Hoi Tonia,



Welkom op het forum!

Zoals gebruiker RicoK aangeeft komt dit omdat je later in de maand klant bent geworden. Heb je naar rato berekend aantal minuten en mb's gekregen tot het einde van de maand. Elke 1ste van de maand krijg je een nieuwe bundel.



@RicoK bedankt voor het meedenken.
Hallo Tonia,



Omdat je abonnement later in de maand is ingegaan zijn je 300 minuten/sms naar rato verdeeld. Maandag was het 11 maart. Dus ongeveer 1/3 van je bundel ben je kwijt (los van eventuele gebelde minuten en/of sms'jes), maar wordt ook niet in rekening gebracht!





Vriendelijk dank RicoK voor je uitleg!

Mvg

Tonia
Hallo Simyo



Bedankt voor de snelle levering van de sim-kaart

ik ben sinds afgelopen maandag bij jullie klant geworden van een simyo  sim only abonnoment,  van 300min 7 euro per maand.

Vandaag heb ik mijn sim-kaart geactiveerd via mijn simyo.

Waar er eerst 300 belminuten tegoed stond staat nu opeens 184 minuten beltegoed over.

Hoe kan dit? ik heb hem net geactiveerd en nog niemand ermee gebeld en ben gelijk 116 belminuten kwijt?

Kunt u mij hiermee helpen? Ik betaal toch voor 300 belminuten?



Met vriendelijke groet

Tonia




Hoi Tonia,



Welkom op het forum!

Zoals gebruiker RicoK aangeeft komt dit omdat je later in de maand klant bent geworden. Heb je naar rato berekend aantal minuten en mb's gekregen tot het einde van de maand. Elke 1ste van de maand krijg je een nieuwe bundel.



@RicoK bedankt voor het meedenken.







Vriendelijk dank Natascha voor je uitleg en informatie. Het is me nu duidelijk geworden.

Mvg

Tonia
Vriendelijk dank RicoK voor je uitleg!

Mvg

Tonia




Graag gedaan!
Vriendelijk dank Natascha voor je uitleg en informatie. Het is me nu duidelijk geworden.

Mvg

Tonia




Hoi Tonia,



Graag gedaan en een fijne dag! 🙂

Reageer