Skip to main content
Ik heb vandaag mijn simyo-abonnement geactiveerd en meteen de simyo app gedownload. Hierop staat dat ik over 2 dagen nieuwe mb's etc krijg maar ik heb het abonnement net geactiveerd. Worden deze 2 dagen voor het maandelijkse bedrag geteld? Of betaal ik alleen deze twee dagen?



Mvg,

Anouk
Je betaalt alleen voor de resterende dagen van december (naar rato, dus zeg 2/31 van het maandbedrag). Je zegt niet wat voor bundel je hebt genomen, maar de kans is groot dat je de volledige toekenning voor een hele maand hebt gekregen. Op 1 januari vervalt een eventueel overschot aan MBs en krijg je je nieuwe rantsoen voor de nieuwe maand. Zoals je waarschijnlijk weet kan je een rest tegoed aan MBs niet meenemen naar de volgende maand.
Hoi anoukt,



Leuk dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.



Scotsman heeft al uitleg gegeven over de abonnementskosten voor december :)



Je hebt je simkaart gisteren geactiveerd, je betaalt dus voor 2 dagen abonnementskosten. Voor deze 2 dagen heb je een gedeelte van je bundels gekregen. Op 1 januari krijg je voor het eerst de volledige bundels toegewezen.



Je eerste factuur ziet er straks iets anders uit. Dat komt omdat abonnementskosten altijd vooruit worden berekend. Op je factuur komen de abonnementskosten voor 30 -31 december en de januari te staan. Verder komen ook de aansluitkosten op de factuur te staan.



Zijn je vragen hiermee beantwoord?

Reageer