Skip to main content
Hi Ik heb nog even niet kunnen vinden wat er gedaan wordt het het evt overgebleven saldo ah einde vd maand, raak je dat kwijt of gaat het gewoon mee nd volgende maand?
Ik ga er vanuit dat het om een sim only abonnement gaat en bij deze abonnements vorm vervalt het tegoed aan het einde van de maand.

Dit geld zowel voor je bel- als internet tegoed.
Beltegoed bij prepaid is onbeperkt geldig, zolang je prepaid niet afgesloten wordt. Prepaid wordt afgesloten als je 6 maanden niet naar iemand belt, smst of data gebruikt (elke 6 maanden moet je dus wat beltegoed gebruiken...)
Beltegoed bij prepaid is onbeperkt geldig, zolang je prepaid niet afgesloten wordt. Prepaid wordt afgesloten als je 6 maanden niet naar iemand belt, smst of data gebruikt (elke 6 maanden moet je dus wat beltegoed gebruiken...)



Dat is waarom ik twee prepaid accounts heb bij Simyo. Verrekte handig. En één abonnement........zei de gek.:p
Hi Ik heb nog even niet kunnen vinden wat er gedaan wordt het het evt overgebleven saldo ah einde vd maand, raak je dat kwijt of gaat het gewoon mee nd volgende maand?



Hoi JackieO,



Welkom op het form!

Resterende minuten/MB's kan je niet meenemen naar de volgende maand. Elke 1ste van de maand krijg je nieuwe bundels.



@ Martijn®️, Groentjuh & De Leon bedankt voor het meedenken.

Reageer