Mijn minderjarige zoon heeft zonder mijn toestemming zijn abonnement overgezet van Hollands Nieuwe naar Simyo, kan ik dat nog terugdraaien.
Weet niet hoe hij dat geflikt heeft maar als je een abonnement bij Simyo aanschaft Moet je aantonen dat je 18 jaar of ouder bent Maar goed je hebt 14 dagen bedenktijd.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Zoals
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.
Groetjes,
Seren
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Zoals
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.
Groetjes,
Seren
De 14 dagen bedenktijd is al voorbij. Denk dat ie door het systeem is geglipt omdat ie overstapte van Hollands Nieuwe (daar stond zijn abonnement op mij naam) naar jullie.
Houd er wel rekening mee dat simyo geen plafond hanteert!
Houd er wel rekening mee dat simyo geen plafond hanteert!
Dank, ja dat is mijn grootste angst dat ie daar overheen gaat. Misschien is het veiligst gewoon het contract afkopen, waarschijnlijk ook een ander telefoonnummer. Heb wel zijn nieuwe SIM kaart kunnen onderscheppen.
Als tip kan ik je nog meegeven dat zowel bij Android als iPhone je het een en ander kan instellen om dit te voorkomen.
Als tip kan ik je nog meegeven dat zowel bij Android als iPhone je het een en ander kan instellen om dit te voorkomen.
Ok - ik ga daar naar kijken. Dank.
Hoi
Jammer om te horen dat de bedenktijd inmiddels is verlopen. Als je het abonnement echt vroeg tjjdig wilt stoppen zou het abonnement inderdaad kunnen afkopen. Zoals
Thanks
Groetjes,
Seren
Hi Seren
is het een idee om de tip die ik beschrijf in mijn laatste topic ( opdrachten app in iOS) op te nemen in bovengenoemde blog?
Hi
Bedankt voor je reactie. Dat vind ik een uitstekend idee! Ik heb dit dan ook intern doorgegeven. Bedankt voor de tip!
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Jammer om te horen dat de bedenktijd inmiddels is verlopen. Als je het abonnement echt vroeg tjjdig wilt stoppen zou het abonnement inderdaad kunnen afkopen. Zoals
Thanks
Groetjes,
Seren
Maar die beveiliging staat op het toestel. En kinderen die zo zelfstandig, of slecht opgevoed zijn, dat ze zelf een abonnement overzetten naar een provider zonder dataplafond, gaan die instelling ook van het toestel halen.
Tijd voor een stevig gesprek zou ik zeggen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.