Skip to main content
In het contract staat dat ik mijn simkaart tot 7 dagen na ontvangst kan retourneren (heb mn simkaart vandaag per post gekregen), maar dat dit recht van retour vervalt zodra de simkaart in gebruik is genomen. Ik heb net de kaart geactiveerd, maar ik heb hem nog niet 'gebruikt' aangezien mn oude nummer pas volgende week wordt overgezet. Is mijn recht van retour nu vervallen aangezien ik de kaart heb geactiveerd, of nog niet aangezien ik nog niks ermee heb gedaan?! Want ik zou nog graag mijn jaarbundel willen aanpassen...
Hoi Haantje,



Welkom op het forum!

Helaas is je recht op retour sturen komen te vervallen gezien het feit dat je de simkaart hebt geactiveerd en accoord bent gegaan met je contract. Wat wil je veranderen aan je abonnement?
Hallo Natascha,



Ik zou nog graag het volgende willen veranderen:

Heb een jaarbundel met 100sms en 1000MB Blackberry aangevraagd, maar zou dit eigenlijk nog graag willen veranderen naar 200sms en géén internet. Is dat nog mogelijk binnen die 7 werkdagen (vooral omdat er dus nog niks is afgeschreven en ik ook nog geen startkosten heb betaald, omdat mn nummer pas volgende week wordt overgezet) of is dat niet meer mogelijk?
Hoi haantje,



Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.



Groetjes,



Alex

Reageer