Skip to main content
Ik krijg een mail van Simyo met de vraag of ik mijn contract wil verlengen. Ik ben al jaren bij Simyo, ik heb die vraag nog nooit gehad.

Momenteel heb ik een abonnement van € 2.99. Wanneer ik wil blijven, houd ik dan dit abonnementof is dit een truc om van mijn abonnement af te komen??
Hoi Racabire,



Wat leuk dat je je vraag op het Simyo Forum komt stellen! Voordat ik je vraag beantwoord wil ik je graag geruststellen: er is geen sprake van trucjes of andere 'addertjes onder het gras'. Je hoeft je daar echt geen zorgen over te maken. Je bent al sinds 2012 klant en dat vinden wij alleen maar leuk! 🙂



Wat het verlengaanbod betreft: als je verlengt, dan sluit je weer een jaarcontract af en kun je gebruik maken van de verlengtarieven! Ik zie inderdaad staan dat jij nu € 2,99 betaalt voor 60 minuten. Als jij dit prima vindt, dan hoeft er niets te veranderen. Dan blijf jij gewoon dat betalen, krijg jij gewoon de minuten die jij gewend bent, en heb je geen vast contract. Prima!



Als je toch wel wat leven in de brouwerij wilt blazen en iets wilt veranderen, dan mag dat ook! Bij het verlengen betaal je bijvoorbeeld € 4,00 voor 100 belminuten! Of € 4,50 voor 200 minuten! De andere tarieven kun je allemaal vinden als je inlogt op Mijn Simyo en dan gaat naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen.



Ik zie dat je geen gebruik maakt van het internet op je mobiel, dus die prijzen zijn (denk ik!) niet op jou van toepassing, maar ook deze tarieven zijn heel mooi.



Kortom: de keuze ligt helemaal bij jou. Als je niets wilt veranderen, dan doe je niets. Als je toch wel iets wilt wijzigen, dan is die optie er altijd.



Heb je nog andere vragen?



Groetjes,

Jihane

Reageer